Namn som passar Laura
behöver förslag på ett pojknamn som passar till storasyster Laura?
behöver förslag på ett pojknamn som passar till storasyster Laura?
Våran grabb heter Douglas, jag ville döpa lillasystern till Laura men det gick inte igenom.
Mitt förslag blir Nicholas! Tycker att de klinkar fint ihop, ett för svenskt namn blir bara fel, i min mening
Tack för alla svar!
vi uttalar namnet Laora, inte den engelska varianten. Älskar det namnet men hittar inte ett enda pojknamn som känns helt rätt. Har funderat lite på Theodor, August, Viktor, Albin, Tom?
Tack för alla svar!
vi uttalar namnet Laora, inte den engelska varianten. Älskar det namnet men hittar inte ett enda pojknamn som känns helt rätt. Har funderat lite på Theodor, August, Viktor, Albin, Tom?
Tack för alla svar!
Lastapopulis (populärt bland barn)
Lanke
Linke
Lure
Lars
Liste
Levandevious
LeoLargeLaxious
Lastvagn
Lars
Varför fick Lars tumme ner? Lars och Laura tyckte jag var fint. Lasse och Lola. :)
läste att ni uttalar det ?svenskt? då blir det annat förslag :)
av de ni gillar röstar jag på August , jätte fint till Laura!
Ted är också ett fint namn, om ni gillar Tom :)
Tack för alla svar!
Varför fick Lars tumme ner? Lars och Laura tyckte jag var fint. Lasse och Lola. :)
Tack för alla svar!
Nu kanske ni redan bestämt men jag vet en Laura som har en bror som heter Leopold. Det är fint ihop tycker jag!
Nicholas & Laura tycker jag låter bra ihop.