• Anonym (Siste)

Det kommer bli mer än en kyss

Hej allihopa! 

jag har träffat en kille på dejtens app och träffat i verkligheten 4 ggr. Första och andra gånger träffades bara nån kvart timme men senaste två gånger mellan 1-2 timmar. I slutet av träffen kysste vi varandra. Så bra kemi har vi och han attraherar mig väldigt mycket. Jag längtar att träffa honom igen och min kropp skriker för sex med honom. 

jag är inte svensk och kommer från arabländer. Har inte dejtat någon tidigare alls. 

killen är fin, jag är 43 och han är 51. Han är seriös och söker en kvinna. 

jag ska träffa honom imorgon men jag tror att det kommer bli mer än en kyss , är det rimligt att ha sex med någon som träffade honom få ggr? skulle jag fråga honom om sjukdomar ? Behöver han visa mig bevis att han är frisk? 

om vi ska ha sex, vad är saker som jag inte ska göra eller göra då? Hur brukar vara första sex med någon för första gången? Berätta gärna om era erfarenheter. Det låter lite skämtsamt post men jag behöver råd. 

• Svar på tråden Det kommer bli mer än en kyss
  • Anonym (?)

Ta med och använd kondom.

Att ha sex efter några få dejter är inte ovanligt.

Berätta för någon var du och att du ska höra av dig vid något klockslag.  Kom överrens om ett ord som betyder hjälp. 

• Anonym (Siste)
    Anonym (?) skrev 2025-12-12 20:04:47 följande:

Ta med och använd kondom.

Att ha sex efter några få dejter är inte ovanligt.

Berätta för någon var du och att du ska höra av dig vid något klockslag.  Kom överrens om ett ord som betyder hjälp. 

Tack så mycket ☺️ 
  • Anonym (Siste)
    Anonym (ABC) skrev 2025-12-12 20:19:07 följande:

Lycka tillGlad.

Tack så mycket ☺️ 
  • Anonym (xxx)

Menar du att du aldrig har haft sex, när du är 43 år??? Ordnade din manlige förmyndare inget äktenskap åt dig när du var ung?

För att svara på din fråga: om du längtar efter sex med den här mannen som du säger, så kommer det att gå av sig själv. Det finns ett program i hjärnan som drar igång då, man känner vad man vill göra. Det är mycket värre om man av någon anledning är tvungen att ha sex med någon man inte är attraherad av, för då dras det inte igång. Och då ligger man kanske bara där och önskar att det ska ta slut, och karl'n tycker att man är "dålig i sängen".

• Anonym (?)
    Anonym (Siste) skrev 2025-12-12 19:47:50 följande:
    Det kommer bli mer än en kyss

Hej allihopa! 

jag har träffat en kille på dejtens app och träffat i verkligheten 4 ggr. Första och andra gånger träffades bara nån kvart timme men senaste två gånger mellan 1-2 timmar. I slutet av träffen kysste vi varandra. Så bra kemi har vi och han attraherar mig väldigt mycket. Jag längtar att träffa honom igen och min kropp skriker för sex med honom. 

jag är inte svensk och kommer från arabländer. Har inte dejtat någon tidigare alls. 

killen är fin, jag är 43 och han är 51. Han är seriös och söker en kvinna. 

jag ska träffa honom imorgon men jag tror att det kommer bli mer än en kyss , är det rimligt att ha sex med någon som träffade honom få ggr? skulle jag fråga honom om sjukdomar ? Behöver han visa mig bevis att han är frisk? 

om vi ska ha sex, vad är saker som jag inte ska göra eller göra då? Hur brukar vara första sex med någon för första gången? Berätta gärna om era erfarenheter. Det låter lite skämtsamt post men jag behöver råd. 

Hur blev helgen?
Svar på tråden Det kommer bli mer än en kyss