Anonym (Hjälp) skrev 2025-12-14 20:02:16 följande:
Saknar sexet med mitt ex
Jag vill börja med att säga att jag känner en otrolig skuld samt dåligt samvete över att jag känner så här men kan inte rå för det.. Jag saknar sexet jag och mitt ex hade. det är över två år sen det tog slut mellan oss och jag har en ny partner som jag älskar över allt. Hade aldrig velat ha det på något annat sätt och det var jag som gjorde slut i min tidigare relation men saknaden av varåt sex verkar aldrig försvinna. Jag har tänkt att det skulle svalna med tiden men det gör det inte. Vill inte känna såhär då det känns som ett ?svek? mot min nya partner. Det är inte så att jag och min nya har dåligt sex det är bara något med de med exet som jag inte kan släppa. Vi hade en ganska stormig relation när vi var tillsammans och var nog inte alls bra för varandra vilket jag inte alls vill ha i mitt liv. Nu har jag en lugn och trygg relation, precis som jag alltid drömt om. Vad är det för fel på mig..Någon som känner igen sig och varit i liknande situation?
Oj!! Det där kändes nästan som att jag skrivit det. Hade galet bra sex med mitt ex. Han kunde läsa mig på ett sätt som ingen annan varit i närheten av, varken innan eller efter. Han var galet snygg och hade dessutom en kropp som en grekisk gud och en rejäl utrustning mellan benen som han hade total kontroll över och visste precis hur han skulle använda.
Men det var typ det som var bra med honom. Var nog hans utseende jag föll för och sexet som fick mig att stanna. Han var otrogen fem gånger (som jag vet om) på tre år. En gång tog jag honom på bar gärning. Det var inte så roligt! Man kan ju tycka att jag var en total idiot som ändå stannade så länge men det var något som var som en förtrollning. Bla. det helt otroliga sexet.
Min nuvarande kille är vansinnigt snäll och pålitlig. Känner mig alltid trygg med honom. Han snygg, vältränad men inte fotomodell kanske. Han har en helt normal utrustning och vi har bra sex men det går absolut inte att jämföra med exet.
Jag har bara sett exet på håll men det räckte för att jag skulle bli upphetsad. Det rann till så jag blev helt generad för mig själv. Jag ville bara hoppa på honom och känna honom inuti mig igen....... Trots att jag vet att han är en skitstövel som aldrig skulle hålla sig trogen eller vara pålitlig på något annat sätt och göra mig ledsen många gånger om.
Detta ger mig sååååå dåligt samvete och jag förstår inte hur han kan ha en sådan dragningskraft när jag VET att han är en skitstövel, ett as och en genuint dålig människa.....
Det var till och med jobbigt att skriva detta.... Nu är jag plaskvåt och skäms samtidigt.....