• Engladman

Fler ensamma på nyår?2025

Hej jag och min sambo har inget planerat på nyårsafton och kommer att vara ensamma hemma då vi tyvärr inte har några vänner eller någon tillgänglig familj att åka till över nyår. Vi är 33 & 32 år gamla och enkla snälla människor som gillar att vara sociala. Vi tänker om det finns fler människor där ute som kommer att vara ensamma på nyårsafton och gärna hade velat ha någon att fira och ha det trevligt med samt ha chansen att lära känna nya människor och få nya vänner så är man välkommen till oss som känner likadant. Vi hade tyckt att det vore väldigt kul att träffa nya människor i runt våran ålder tänker oss 25-40 år där nånstans. Vi bor i en fin trea på 79 kmv centralt i Söderköping (16km) från Norrköping ca 15 min med bil. och är öppna för att ta hit nya människor som vi inte känner och ha en trevlig nyårsafton med. Det finns gott om plats och vi bjuder på mat, dryck (både alkohol och alkoholfritt) och massor gott tilltugg,snacks hela kvällen. Tänker att man kan äta en hemlagad middag under kvällen och sedan kan man spela olika sällskapsspel, prata, lyssna på musik och mingla runt lite under kvällen och sedan gå ut för att kolla på fyrverkerierna vid 12 slaget och sen in igen och fortsätta ett tag till om man orkar och vill men alla gör som man själv vill såklart. Vi har inte gjort något sånt här innan men tänker att det kan bli jättekul att träffa nya människor och ha en kul nyårsafton med om man känner att man inte gärna vill vara ensam just då. Vi tänker oss främst folk i Östergötland runt om Söderköping/Norrköping/Valdemarsvik och närliggande funkar också, det kanske blir långt om man skulle resa från Stockholm eller Skåne men vill man jättegärna så bara kör:D Vi har en liten hund 🐕 finsk spets tik som är väldigt snäll mot alla och lyder bra, hon är något reserverad mot andra tikhundar men funkar bättre mot hanhundar så om någon gärna vill ha med sin hund så går det bra om det är en hane. Är man intresserad av det här så bara skriv. 🙂

• Svar på tråden Fler ensamma på nyår?2025
  • Anonym (-)

Vilket jättetrevligt initiativ! Är inte världens mest sociala men jobbar på att bli bättre. Långt till Söderköping men kanske värt att inte behöva vara ensam som vanligt.

• Anonym (Nipp)

Är med min familj som vanligt. Men tack ändå.

Svar på tråden Fler ensamma på nyår?2025