• Anonym (Glöggen är snart slut)

Intensiv orgasm som får dig att krampa?

Är det något som du upplevt och var det positivt eller negativt?

Min fru får ofta väldigt intensiva orgasmer när hon sitter på mitt ansikte och blir slickad. Ofta börjar hon gnida sig rätt frenetiskt över mitt ansikte när orgasmen byggs upp. Men hennes upplevelse är inte helt och hållet positiv. Hon menar att orgasmen är så kraftfull att hon krampar och att det nästan slår över till att göra lite ont. 

Jag älskar ju när hon kommer på det sättet och att hon inte kan kontrollera sig i sina spasmer. Det är riktigt häftigt. Men jag vill ju inte att hon skall ha obehag av det. Tvärtom. 

Hur är det med andra kvinnor här? Har ni haft liknande upplevelser att orgasmen kan bli för kraftfull och att det nästan ger er obehag? Eller har ni ett knep för att kunna njuta er genom spasmerna men inte låta det slå över?

Hur?

• Svar på tråden Intensiv orgasm som får dig att krampa?
  • Anonym (Svensson)

Jag kan få så dom gånger min partner hållit mig för länge på kanten så orgasmen nästan blir panik i kroppen istället för skön. Jag är överstimulerad helt enkelt. 
    Att undvika det är helt enkelt att inte hålla på allt för länge utan låta orgasmen komma med att öka trycket i tungan, öka takten eller vad man nu än håller på med. 

• Anonym (dålig teknik)

Japp, håller med. Det är dålig teknik. Inte kul.

• Anonym (Aj)

En gång för många år sen fick jag en orgasm så stark att jag bet sönder en tand.Cool

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Krax)

Jag kan också få häftiga nervryckningar men det är bara skönt, inte ett dugg smärtsamt.

• Anonym (H)

Ja, det låter som när man har en partner som tar i för hårt så att orgasmen kommer men stimuleringen är för hårdhänt. Jo man kommer men det är obehagligt. Det är mkt bättre med känsligt handlag istället, då kan man prata skön och kraftig orgasm.

• Anonym (Glöggen är snart slut)
    Anonym (H) skrev 2025-12-19 23:54:24 följande:

Ja, det låter som när man har en partner som tar i för hårt så att orgasmen kommer men stimuleringen är för hårdhänt. Jo man kommer men det är obehagligt. Det är mkt bättre med känsligt handlag istället, då kan man prata skön och kraftig orgasm.

I vårt fall är det väl snarare hon som blir för intensiv och tar i för hårt för sig själv då med tanke på att jag är tämligen passiv där jag ligger på rygg och blir gniden över ansiktet. Jag håller iof ut tungan lite och låter den spela men i övrigt är det ju hon som ökar tempot.
  • XDX

Min partner får vaginala orgasmer med rejäla ryckningar i kroppen och andningen. Ibland verkar det inte enbart positivt utan för intensivt. Och jag tror de blir som kraftigast när hon försökt hindra sig själv från att komma för att hon vill vänta tills jag kommer.

Har sagt till henne att inte hindra sig själv från att komma, för då kan jag få svårt att komma - hennes orgasm underlättar för mig att komma och ibland är den helt nödvändig för att det ska ske. Hellre 12 minuter bra sex än ett svettdrypande maraton... 

Svar på tråden Intensiv orgasm som får dig att krampa?