• Anonym (-)

Vad är ok när man hånglar?

Om man hånglar med en kvinna, var är det ok att känna på henne? Är det ok att känna och smeka på höfter , bröst och rumpa? Nej jag fattar att om hon tar bort handen är det inte ok, men annars? Vad är ok och vad är inte ok?

• Svar på tråden Vad är ok när man hånglar?
  • Anonym (-)

Ja visst måste det vara skönt att trycka till någon som är annorlunda. Hade jag varit som er så hade jag inte frågat.

Tack i alla fall till Fjäril kär och anonym(Malin) som försökt hjälpa.

• Anonym (L)
    Anonym (-) skrev 2025-12-16 15:36:03 följande:
    Att känna av stämningen är svårt om man aldrig hånglat tidigare. Tänker att man hånglar ett tag innan man ligger (i alla fall skulle jag vilja det) men visst, en del vill ligga på en gång men det skulle jag nog inte fixa .
    Det är helt okej att du bromsar upp det hela, ifall du känner att det går för fort. 
  • Anonym (Kvinna)

Det finns inga såna tydliga regler utan hångel blir vad de som hånglar vill. Har du svårt att tyda människors signaler så är det nog bäst att fråga innan du börjar klämma någonstans.

• Anonym (Bikille)

Beror väl lite på. Hånglar du på stan eller krogen typ så håll det basic. Håll på höft/midja.

Hemma i soffan/sängen. Testa dig fram. 

• Tukt

Om du inte själv kan känna av det, bör du nog vara försiktig med att hångla för er bådas skull.

• Meddelande borttaget
  • Dirtyminded

Som flera sagt ovan, det kommer du att märka på hennes kroppsspråk, hennes reaktioner, etc. 

Börja försiktigt och var obervant på hennes reaktioner, kysser hon dig hårdare/häftigare är det ett teckan på att hon vill ha mer...

Slutar du, och hon kommer tillbaka självmant är det också ett teckan på att hon vill ha mer. 

Slutar du och hon inte kommer tar initiativet att fortfätta kan det såklart bero på att hon är blyg, etc... 

Spelet er emellan är ju en stor del av nöjet med de första trevande hånglen! 

Är lite avis på dig som har det kvar!  

Lycka till och hångla, och taffsa, lugnt!

• Jimmy75
    Anonym (-) skrev 2025-12-16 17:47:17 följande:

Ja visst måste det vara skönt att trycka till någon som är annorlunda. Hade jag varit som er så hade jag inte frågat.

Välkommen till familjeliv typ. Här får du skit om du inte är erfaren och kan läsa tankar. Om du då är oerfaren och på grund av det tänker att du ska fråga för att få just en uppfattning i brist på erfarenhet får du skit för det också.

Det finns olika sätt att hantera självkänsla....man kan jobba på att höja sin egen (som en del gör) eller så kan man inrikta sig på att riva ner alla andras så att man på det viset iallafall ligger högre än andra (som en och annan här inne ägnar sig åt).

Att ödmjukt fråga saker är sällan fel. Sedan får du försöka strunta i alla assholes som ska kommentera det.....som genirådet att du inte skulle dejta förrän du fick mer erfarenhet....hur nu det ska gå till utan att dejta.

• Anonym (-)
    Jimmy75 skrev 2025-12-19 14:08:13 följande:

Välkommen till familjeliv typ. Här får du skit om du inte är erfaren och kan läsa tankar. Om du då är oerfaren och på grund av det tänker att du ska fråga för att få just en uppfattning i brist på erfarenhet får du skit för det också.

Det finns olika sätt att hantera självkänsla....man kan jobba på att höja sin egen (som en del gör) eller så kan man inrikta sig på att riva ner alla andras så att man på det viset iallafall ligger högre än andra (som en och annan här inne ägnar sig åt).

Att ödmjukt fråga saker är sällan fel. Sedan får du försöka strunta i alla assholes som ska kommentera det.....som genirådet att du inte skulle dejta förrän du fick mer erfarenhet....hur nu det ska gå till utan att dejta.

Ja det var en trist lärdom. Tycker man frågan är korkad kan man låta bli att svara men det är väl roligare att trycka till någon som inte fattar bättre när man får möjlighet.
  • Jimmy75
    Anonym (-) skrev 2025-12-21 12:05:36 följande:
    Ja det var en trist lärdom. Tycker man frågan är korkad kan man låta bli att svara men det är väl roligare att trycka till någon som inte fattar bättre när man får möjlighet.
    Säger betydligt mer om den som kommenterar än den som ställer frågan. 
  • Anonym (Lina)
    Anonym (-) skrev 2025-12-16 17:47:17 följande:

Vad hade du egentligen förväntat dig med en sådan TS?
Svar på tråden Vad är ok när man hånglar?