Sjuk crush på 17 år äldre man
Bakgrund: Jag är gift och har barn. Äktenskapet är inte dåligt, men jag känner hur attraktionen från min sida avtagit de sista året.
Inte varit otrogen med någon.
Nuläge: Jag är 33, min crush är 50. Ingenting har hänt och ingenting kommer hända... Detta är bara mina fantasier och jag måste få skriva dom, för detta äter upp mig. Jag har ingen jag kan prata med om detta? för folk i min vänskapskrets hade dömt mig istället för att förstå mig och låta mig prata om de.
Jag är på en arbetsplats där det finns en man som är 17 år äldre än mej. Jag har de sista veckorna fått en rejäl crush på honom?. Jag fantiserar dagligen om hur han ska trycka upp mig mot hissväggen och kyssa mig, dra in mig i ett enskilt rum och klä av mig, skicka heta sms eller emejl till mig och bara lyfta upp mig på första bästa bord.
När jag ser honom vill jag bara skrika? han är så vitt jag vet också sambo med nån, och har barn som är i min ålder. Jag vet att det inte kommer hända något, men jag behövde få det av mitt bröst.. hoppas det går över snart, orkar inte känna såhär..
Tack för ni lyssnade :)