Sex är inte skönt
Jag är en relativt ung (låg 20-års ålder) kvinna och har haft sex med under 10 pers. Har inte tyckt det vart särskilt skönt en enda gång. Blir det bättre med åren? Sant att sex är bättre med äldre män?
Jag är en relativt ung (låg 20-års ålder) kvinna och har haft sex med under 10 pers. Har inte tyckt det vart särskilt skönt en enda gång. Blir det bättre med åren? Sant att sex är bättre med äldre män?
Hur har ni haft sex. Är det bara penetrerande eller har killarna stimulerat dig utanpå? Jag tycker inte heller penetrerande känns så mycket och jag har haft det i ett halvår så vet inte om det känns skönare med tiden. Men utanpå känns bra för inuti har man inte nerver på samma sätt som i klitoris.
Har du sex för att det förväntas av dig? eller är du genuint attraherad av dom och kåt och får bra förspel?
Har du koll på vad du faktiskt tänder på och hur du vill ha det?
Ålder på killar spelar ingen roll om du inte själv vill ha sex på rätt sätt
Ja, du är en ung tjej som inte säger ett ord om sexet och genast går till funderingen om äldre män. ..
Ja, du är en ung tjej som inte säger ett ord om sexet och genast går till funderingen om äldre män. ..
Du låter som en 50+ bonnkanin från Skurup...