Skilsmässa på G
Tja!
Man. 40+, gift. Två barn. Villa, Volvo utan hund.
Det knakar litegrann i äktenskapet. Jobbar mycket, sedan ska barnen på aktiviteter, båda jobbar också skift vilket drar ner på tiden ihop ytterligare.
Frun har börjat chatta och prata vääääldigt intensivt med en manlig kollega på jobbet.
Sexliv? Vad är det? Senaste sexet var månader sedan. Och senaste 7-8 åren har det bara jag som tagit initiativ till det. Hade jag inte gjort det så hade det inte blivit nått alls. Det är tydligt att hon ger med sig. Och det är inte riktigt lika uppskattat då längre.
Nu till sak. Vi delar Wi-Fi här hemma. Som bekant så går ju de kära reklam algosarna efter den gemensamma ip adressen. Och nu senaste veckan har jag börjat få väldigt mycket riktad reklam kopplat till skilsmässa. Det är allt från banker som erbjuder bolån när man skiljer sig till terapeuter och juridisk rådgivning vid skilsmässa.
Självklart har jag tagit upp det med frugan. Men hon bedyrar att neee då, hon skrattar bara bort det.
Men till frågan: Någon som varit med om liknande? Att tendenserna till skilsmässa börjat vid reklam på sociala medier.
Normalt sett får jag reklam riktad mot mina intressen. Musik, sport och friluftsliv.
häjj