• Anonym (Feg)

Vet inte hur jag ska tolka honom

Jag är lite små kär i en kille men vågar inre säga nått är så rädd för ett nej sen måse man träffa honom efter ( går samma utbildning)

Hur gör man. Jag vill sååå gärna bjuda ut honom men jag är sååå feg 🥲.
    I torsdags så fråga han om mitt nr för att skicka en bild på mattips. Vi pratade inte ens om mat just då. Vi satt i en samling o de va en person som satt mellan oss som hörde att han frågade. Bilden hade han kunnat visa ur mobilen. Han hade oxå kunnat säga de muntligt utan o skicka. Kändes som en ursäkt att ha mitt nr.
    Igår skicka han 3 gånger. Idag skicka ja något på morgonen o har inte fått nått svar på hela dagen 
    Jag ska köra honom till hans familj så han slipper allt allt på bussen ( han ska fira jul där) så jag erbjöd mig köra så vi får ensamtid. Jag har fortfarande svårt o tolka honom om vi är i en vänskapzooon eller annat. Jag är så rädd att göra bort mig. Han fick en lite julklapp av mig oxå liten symbolisk sak. Den ska han öppna till Jul. Jag blir knäpp på inte veta. Jag vet inte om jag ska bromsa, gå vidare, eller inte. Jag är redan kär o vi dejtar inte ens. Skit jobbigt är de.
    Jag vet inte hur jag ska göra riktigt.
  • Svar på tråden Vet inte hur jag ska tolka honom
  • Anonym (Kär)

Jag är på samma sits som du och hade sagt honom och ej fick ett svar. Sa att han är sexig osv. Han (din) kan ha sett ditt meddelande och vill spela kaxig, haha. 
    Jag skulle föredra att ta en öl när ni äter någonstans men du kör ju. 
    Det visar sig att ni är omtänksama och är intresserade på varandra båda två :)
    Jag tycker att kroppsspråk säger mycket och det kräver att du ska tolka rätt, gissa rätt, alltså om lycka till.

• Tecum

Tycker du ska bjuda ut honom, det kan man göra även som vänner när man trivs att umgås. Sen föreslår jag försiktig flirt från din sida, mycket ögonkontakt och se till att råka röra honom då och då. Om han inte ger respons och hänger på då bör du ligga lågt, då är han nog inte så intresserad.

Svar på tråden Vet inte hur jag ska tolka honom