Någon mer med återkommande, jättetydliga drömmar om nätterna?
Med jämna mellanrum drömmer jag samma dröm. Den är jättestark och tydlig och jag har inga problem att minnas den.
Jag drömmer att jag är på väg in i skogen för en prommenad, strax utanför höghuset som jag bor i. På kullen ovanför huset ligger en gammal kyrkskola. En tonårsflicka leder några runt byggnaden, hon sjunger något, olika saker varje gång. Jag ser det och sen går jag in i skogen. När jag gått min prommenad i skogen kommer jag ut på andra sidan kyrkskolanm och istället för en större väg och flera hus, som i verkligheten, är allt under den kullen en sjö och gamla grejer på dess strand, båtar, fiskenät, mm. En av de där som tonårsflickan ledde runt sitter på en gammal parkbänk/bord, sån där ni vet. Jag sätter mig mitt emot honom, och jag vet att han är en amerikansk ungdomspastor. Jag liksom bara vet det. Ingen av oss säger något. När jag tittar åt ett annat håll i två sekunder försvinner han. Sen tittar jag mot sjön. Tonårsflickan är på väg förbi. Vid ett ställe står en bred bjälke som skymmer henne, antingen försvinner hon där helt, eller så förvandlas hon, efter bjälken, till en annan person. Sen är drömmen slut. Jag är dessutom medveten hela tiden om att det är en dröm.
Någon annan som har så där superstarka drömmar? Dela gärna.