• Anonym (Decembersol)

Kvinnor - om ni får välja era orgasmer

Föredrar du en kraftig orgasm som tar andan ur dig eller föredrar du hellre flera mindre orgasmer? Säg 4-5 st som kommer på ett pärlband under 3-4 minuter eller så. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - om ni får välja era orgasmer
  • Anonym (Mega)

Då tar jag en megaogge för omväxlings skull eftersom min kropp mest verkar vara inne på att producera små och täta. Fast eftersom jag är van vid det så skulle jag nog inte palla så ofta om det tog en halvtimme för att nå dit.

Varför är inte män inbjudna att skriva vad de föredrar förresten?

• Anonym (Any)

Kvinnor önskar att de överhuvudtaget får en.

• Anonym (Mega)
    Anonym (Any) skrev 2025-12-29 02:59:41 följande:

Ehh.. nej? De flesta av oss kan fixa till det alldeles utmärkt själva med fingrar eller leksaker. Bara för att inte män klarar att ge det genom enbart penetration, som vissa män tyvärr fortfarande tror är det enda som behövs, så betyder inte det att orgasm uteblir vid lyhörd stimulans. 
    Så dumt och okunnigt påstående.
  • Anonym (Any)
    Anonym (Mega) skrev 2025-12-29 04:09:12 följande:
    Ehh.. nej? De flesta av oss kan fixa till det alldeles utmärkt själva med fingrar eller leksaker. Bara för att inte män klarar att ge det genom enbart penetration, som vissa män tyvärr fortfarande tror är det enda som behövs, så betyder inte det att orgasm uteblir vid lyhörd stimulans. 
    Så dumt och okunnigt påstående.
    Det var genom sex med penetration jag menade, jag missade att påtala det. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Any) skrev 2025-12-29 02:59:41 följande:

Ja, genom sex med penetration, det händer aldrig.
  • Anonym (En normal)

Jag kan bara få.vad jag tror är normal orgasm och en väldigt stark smärtsam variant.

Jag vill ha den normala. Den andra är obehaglig och gör ont.

• Anonym (Mega)
    Anonym (Any) skrev 2025-12-29 20:55:20 följande:
    Det var genom sex med penetration jag menade, jag missade att påtala det. 
    Okej, ja det är en helt annan sak då. Tyvärr, hade varit roligare för både kvinnor och män om det var lättare att ge orgasm på flera sätt.
  • Anonym (?)
    Anonym (En normal) skrev 2025-12-29 21:01:48 följande:

Jag kan bara få.vad jag tror är normal orgasm och en väldigt stark smärtsam variant.

Ont låter inte bra, alls.
  • Anonym (Mega)
    Anonym (En normal) skrev 2025-12-29 21:01:48 följande:

Är det som ett lotteri vilken du får eller kan du känna hur kroppen är i övrigt samt typ av stimulans och känna vilken sort som är troligast att få?

Aldrig hört talas om förut. Det låter verkligen inte roligt att det är obehagligt och gör ont! Har du pratat med någon yrkesperson om det?
    Vilken inträffar oftast?
    Ber om ursäkt om det blev många frågor, självklart svarar du bara på de du känner för.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Any)
    Anonym (Jo) skrev 2025-12-29 20:56:50 följande:
    Ja, genom sex med penetration, det händer aldrig.
    Händer gör det väl men inte endast, oftare med hjälp av stimulans på klittan. 
  • Anonym (En normal)
    Anonym (Mega) skrev 2025-12-29 23:17:30 följande:
    Är det som ett lotteri vilken du får eller kan du känna hur kroppen är i övrigt samt typ av stimulans och känna vilken sort som är troligast att få?

Aldrig hört talas om förut. Det låter verkligen inte roligt att det är obehagligt och gör ont! Har du pratat med någon yrkesperson om det?
    Vilken inträffar oftast?
    Ber om ursäkt om det blev många frågor, självklart svarar du bara på de du känner för.
    Den som gör ont inträffar när jag samtidigt som jag får orgasm har något i baken. Det liksom krampar till i hela underkroppen 
  • Alice05

Varje orgasm efter den första är svagare och är mindre skön för mig. Så hellre en megaorgasm

Svar på tråden Kvinnor - om ni får välja era orgasmer