• Malinmana

Vad tror ni att det är för kön?

Från vecka 13+3. Visst syns väl nubben tydligt? Jag skulle vilja att ni som är kunniga på nub gissar 😊

8/1 får vi förhoppningsvis veta vilket kön
  • Svar på tråden Vad tror ni att det är för kön?
  • Anonym (Hm)

jag Har haft rätt på flera såna här trådar och det här är för mig utan tvekan en flicka! Jag kan såklart ha fel, men grattis till bebis oavsett! ☺️

• Malinmana
    Anonym (Hm) skrev 2025-12-21 20:48:12 följande:

jag Har haft rätt på flera såna här trådar och det här är för mig utan tvekan en flicka! Jag kan såklart ha fel, men grattis till bebis oavsett! ☺️

Vad är det du kollar på som är avgörande? 😊
  • Anonym (?)

Vad spelar det för roll?
    Blev morfar för ett par månader sedan och alla visste - utom jag. Sket fullkomligt i viket kön bara allt gick bra. 
    Har en dotter och en son så kunde inte bry mig mindre än om jag skulle få en dotter-dotter eller dotter-son. 
    Allt gick bra och jag har en dotter-dotter med "humör" som gapar och skriker och faktiskt sover också Glad

• Malinmana
    Anonym (?) skrev 2025-12-22 00:10:29 följande:

Vad spelar det för roll?
    Blev morfar för ett par månader sedan och alla visste - utom jag. Sket fullkomligt i viket kön bara allt gick bra. 
    Har en dotter och en son så kunde inte bry mig mindre än om jag skulle få en dotter-dotter eller dotter-son. 
    Allt gick bra och jag har en dotter-dotter med "humör" som gapar och skriker och faktiskt sover också Glad

Grattis morfar 😊
  • Anonym (?)
    Malinmana skrev 2025-12-22 00:29:08 följande:
    Grattis morfar 😊
    Tack! Och jag myser lite att ungen inte sover, mooohahaha. Tillbakakaka typ.
    Ungen är onödigt söt men har vilja som sin mamma. 
    Får väl se om hon också blir rödhårig .....
  • Anonym (Hm)
    Malinmana skrev 2025-12-21 23:50:32 följande:
    Vad är det du kollar på som är avgörande? 😊
    Nubben pekar helt rakt fram här. Att den ser minimalt vinklad ut uppåt beror på hur bebisen ligger. Så nubben i kombination med skallteorin, liten underkäke/haka, får mig att gissa på flicka. Sen kan nubben alltid helt plötsligt resa sig och skallteorin är inte lika pålitligt. Så när man gissar såhär får man inte stålsätta sig, uppdatera gärna den 8/1 dock :)
Svar på tråden Vad tror ni att det är för kön?