Hus vid väg

Hur långt från vägen skulle ni uppskatta arts ett hus ligger?

Va?
Hur många meter ifrån vägen skulle ni säga att huset ligger?
11 meter säger Google maps...
Men det är ju både gångbana och häck emellan.
ca 15 m.
Ca. 10 meter kanske.
200m
1 km
Är det här ett hus du eventuellt tänkte lägga bud på?
Den här vägen verkar vara ett problem för dig, jag har sett någon annan tråd och jag skulle då råda sig att avvakta tills det dyker upp ett i ett annat läge, färgen på huset kan man byta men du kan ju inte flytta på vägen liksom, är det däremot något att hyra så skulle jag tacka ja i din sits, som någon annan nämnde så är det ju både häck och gångväg, den ser ut ut att kunna vara jättetrafikerad i höga hastigheter, är det små barn och sjuk du tänker på eller ljud och avgaser?
Är det här ett hus du eventuellt tänkte lägga bud på?
Den här vägen verkar vara ett problem för dig, jag har sett någon annan tråd och jag skulle då råda sig att avvakta tills det dyker upp ett i ett annat läge, färgen på huset kan man byta men du kan ju inte flytta på vägen liksom, är det däremot något att hyra så skulle jag tacka ja i din sits, som någon annan nämnde så är det ju både häck och gångväg, den ser ut ut att kunna vara jättetrafikerad i höga hastigheter, är det små barn och sjuk du tänker på eller ljud och avgaser?
Det beror på hur trafikerad vägen är. Vårt hus ligger bara ca 5 meter från gatan, utan buskar eller annat mellan. Men det är bara en liten återvändsgata, ingen genomfartsled. Nästan ingen trafik alls. Går inte att jämföra med en större bilväg.
Den närmaste större vägen går förbi ca 200 meter från vårt hus, med andra hus samt en åker mellan. Vi är tacksamma för detta avstånd, då denna väg är ganska trafikerad.