Syster och sambo vill bara umgås på deras villkor
Jag och min syster har alltid stått varandra nära o vart bästa vänner, gjort nästan allt tillsammans. det Förändrades när hon träffade sin nuvarande sambo. såklart att det förändras? men det känns som att de enbart vill ses om de kommer med ett förslag. Tex så föreslår jag o h min sambo att vi ska åka iväg o bo på hotell, vill de inte. Vi bjuder över till middag, orkar de inte. Däremot om de kommer med förslaget att åka till hotell då vill de. Detta har gjort att jag inte längre frågar om saker utan låter de komma med förslag. Förra året firade vi nyår ihop o det var lugnt o trevligt med enbart mat och Bingolotto vilket alla gillade. För några veckor sedan frågade hon om våra nyårs planer, asså min o min sambos o började prata om liknande nyår som förra året. Så jag tog upp det för ett tag sedan o frågade va de tänkte om nyår, hon började skriva o säga att de egentligen vill åka på hotell, eller åka iväg till hans stuga men det går inte.
jag frågade lite lätt nu idag o får svaret att det är lugnast o skönast om de bara firar hemma själva. Överreagerar jag som tycker de är extremt tråkiga när jag tycker att om de är 2 st Som ska sitta hemma o jag o min sambo bor typ 300 m därifrån ska fira själva att vi alla kunde fira ihop. Det hade inte vart avancerat utan bara en mysig kväll. Det känns ibland som att det är han som bestämmer?