• Anonym (Ledsen)

Han skulle komma i hennes ansikte

Hittade en utskriven bild av en tjej i sambons plånbok. Jag konfronterar honom. Han sitter helt tyst, men efter mycket om och men, kryper det fram att det var någon han skrev nån vecka med i sommras när vi var i en svacka. Tanken var (sa han) att han skulle komma på bilden och skicka tillbaka den till henne (inte fan vet jag om det är något hon tänder på) han gjorde inte det och säger att han glömde bort bilden tills jag hittade den. Känner mig så jävla sviken och äcklad 

• Svar på tråden Han skulle komma i hennes ansikte
  • Anonym (m)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-12-25 11:26:24 följande:
    Han skulle komma i hennes ansikte

Hittade en utskriven bild av en tjej i sambons plånbok. Jag konfronterar honom. Han sitter helt tyst, men efter mycket om och men, kryper det fram att det var någon han skrev nån vecka med i sommras när vi var i en svacka. Tanken var (sa han) att han skulle komma på bilden och skicka tillbaka den till henne (inte fan vet jag om det är något hon tänder på) han gjorde inte det och säger att han glömde bort bilden tills jag hittade den. Känner mig så jävla sviken och äcklad 

Hade inte inte brytt mig så mycket om det, om allt var bra nu efter den där svackan. Tycker det är värre att gå igenom någons plånbok utan lov, om det nu var det du gjorde.
  • Anonym (Man)

En sk hyllning till henne. Att någon kommer på ens ansiktsbild kan visa på att någon går igång på ens utseende. En egoboost för den som någon runkar och kommer på. Lite konstigt om man gör så för en annan kvinna när man är i ett förhållande men ni hade det ju en svacka och varför skulle det inte stämma. Tycker du han är otrogen när han runkar och kommer på ett fotografi? 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Man) skrev 2025-12-25 11:41:17 följande:

En sk hyllning till henne. Att någon kommer på ens ansiktsbild kan visa på att någon går igång på ens utseende. En egoboost för den som någon runkar och kommer på. Lite konstigt om man gör så för en annan kvinna när man är i ett förhållande men ni hade det ju en svacka och varför skulle det inte stämma. Tycker du han är otrogen när han runkar och kommer på ett fotografi? 

Självklart tycker jag det. Är en person han pratat med också
  • Anonym (I)

Hade absolut inte förlåtit något sådant. Det visar på att han kan passera gränsen när som. 

• Anonym (Filippa)

Förstår att du blev äcklad, TS. Låt inte de andra gaslighta dig. Sjukt beteende ju. Jag tycker att du får vänta och se hur HAN vill lösa det. För det ska inte ligga på dig.

• Fiona M

Har ni tidigare pratat om hur ni ser på att prata sex med andra, och hur vill han gå vidare nu?

• Anonym (Ledsen)
    Fiona M skrev 2025-12-25 13:45:35 följande:

Har ni tidigare pratat om hur ni ser på att prata sex med andra, och hur vill han gå vidare nu?

Kanske inte pratat öppet, men har nog varit överens om att det inte äe ok. Ja han säger att han vet att det var fel, och inte vet vad mer han ska göra än att säga föelåt. Men jag vet inte hur jag ska lita på honom.igen...
  • Fiona M

Parterapi kan vara bra, så en neutral tredjeprt lyssnar och får er att prata om hur ni känner och hur ni går vidare.

Svar på tråden Han skulle komma i hennes ansikte