• Svenolof

Vad är detta för könssjukdom?

Jag tycker det känns väldigt jobbigt och pinsamt att gå till vårdcentralen, så jag tänkte höra här först. Jag har fått några förändringar i underlivet som ser ut som vårtor eller blåsor, och jag undrar om någon vet vilken könssjukdom dom är ett tecken på? 
  • Svar på tråden Vad är detta för könssjukdom?
  • Anonym (Man 56)

Hej!

Är du säker på att det är en könssjukdom?
    Har du appen chatGPT i din telefon?
    Kanske skulle vara ide att fråga med dessa bilder i denna app.

• Svenolof

Hej! Nej faktiskt inte tack för tipset. Detta svar fick jag av chat gpt Om blåsorna är vid ditt könsorgan, kan det vara ett tecken på en könssjukdom som till exempel herpes, men det finns också andra orsaker som kan ge liknande symtom.

Herpes är en vanlig könssjukdom som kan orsaka blåsor eller sår på könsorganen. Andra könssjukdomar, som syfilis eller molluscum contagiosum, kan också ge utslag eller blåsor.- hoppas inte jag har herpes:/ 

• Anonym (Sven Ingvar)
    Svenolof skrev 2025-12-26 02:51:33 följande:

Hej! Nej faktiskt inte tack för tipset. Detta svar fick jag av chat gpt Om blåsorna är vid ditt könsorgan, kan det vara ett tecken på en könssjukdom som till exempel herpes, men det finns också andra orsaker som kan ge liknande symtom.

Herpes är en vanlig könssjukdom som kan orsaka blåsor eller sår på könsorganen. Andra könssjukdomar, som syfilis eller molluscum contagiosum, kan också ge utslag eller blåsor.- hoppas inte jag har herpes:/ 

Kan du inte berätta lite mer om hur du känner att detta har med familjeliv alls att göra, och framförallt hur det har i kategorin "Familjeliv -Sajten"att göra?

Då kanske fler kan utveckla en viss förståelse för ditt uppenbara förståndshandikapp?
Svar på tråden Vad är detta för könssjukdom?