Prata med sin vänner om sex
Som rubriken låter, pratar du som har en relation om sex med dina vänner?
Hur länge har ni vart ihop/gifta/sambo?
Vad berättar du för dina vänner?
Berättar du för dina vänner om ditt eget sexliv med dina vänner?
Som rubriken låter, pratar du som har en relation om sex med dina vänner?
Hur länge har ni vart ihop/gifta/sambo?
Vad berättar du för dina vänner?
Berättar du för dina vänner om ditt eget sexliv med dina vänner?
Varit gift i 10+ år.
Pratar om sex ibland med vänner i en mer skämtsam jargong. Vad som verkligen händer i sovrummet delas inte.
Hade gärna kunnat ha en ärlig och öppen relation med en vän jag kan snacka sex med.
Skämtsamt, lite då och då. Men aldrig personligt. "Så gör vi i sänghalmen."
I viss mån kan jag prata sex med ett par killkompisar, även diskutera erektil dysfunktion. Men vi lämnar aldrig ut frun, berättar hur hon är i sängen eller så. Vi är för lojala för det. Eller så vill vi inte göra reklam för något som han ändå inte kan få...
Jag är med i en mansgrupp där vi pratar om det mesta med mansperspektiv, men faktiskt väldigt lite om sex. Det är som att vi är lite blyga. Dessutom känner vi varandras fruar, så det blir att lämna ut dem. Lojala, som sagt.
Det vore väldigt spännande att få höra hur Jannes Irene eller Bosses Lotta suger, vilka motjuck hon gör och hur hon låter i sängen.
Skämtsamt, lite då och då. Men aldrig personligt. "Så gör vi i sänghalmen."
I viss mån kan jag prata sex med ett par killkompisar, även diskutera erektil dysfunktion. Men vi lämnar aldrig ut frun, berättar hur hon är i sängen eller så. Vi är för lojala för det. Eller så vill vi inte göra reklam för något som han ändå inte kan få...
Jag är med i en mansgrupp där vi pratar om det mesta med mansperspektiv, men faktiskt väldigt lite om sex. Det är som att vi är lite blyga. Dessutom känner vi varandras fruar, så det blir att lämna ut dem. Lojala, som sagt.
Det vore väldigt spännande att få höra hur Jannes Irene eller Bosses Lotta suger, vilka motjuck hon gör och hur hon låter i sängen. ![]()