• Anonym (Fojl)

Helt besatt av man, svårt att träffa andra

Jag är singel sedan flera år och har inte haft sex sedan mitt ex. De första åren var jag rätt då ointresserad av att ha sex eller gå in i relationer eftersom min dåvarande relation var så destruktiv. Sedan fick jag en ny kollega, som är gift och i början var jag inte alls intresserad av honom, men efter något halvår av att han flörtade med mig så blev jag det. Jag vill inte ha en relation med honom med tanke på att han allmänt är väldigt flörtig och vi är även nära vänner. Därför är det här bara plågsamt. Det har pågått i år, utan att vi haft sex. Vi pratar däremot om allt, hörs om vi inte jobbar ihop. 

Ofta säger han att han ska sluta flörta med mig men det brukar inte hålla. Jag brukar också försöka vara normal och sval, men det går inte bra för om jag är det kommer han garanterat röra vid mig helt oskyldigt eller säga något och så är det igång igen. 

Jag känner mig besatt av att ligga med honom, på ett sätt som gör att jag har svårt att känna sexuellt intresse för någon annan. Vilket jag verkligen vill. Vad gör man,?

• Svar på tråden Helt besatt av man, svårt att träffa andra
  • Anonym (Söndag)

Låt din kollega vara om han är gift. Säg det till honom 
    Det kommer inte sluta väl

• Anonym (Fojl)
    Anonym (Söndag) skrev 2025-12-25 23:06:08 följande:

Låt din kollega vara om han är gift. Säg det till honom 
    Det kommer inte sluta väl

Det är alltid han som tar initiativ till kontakt och till flört. Alltid. Så det räcker inte riktigt med att låta honom vara. Han kommer definitivt inte låta mig vara. Vi har dessutom hållit på såhär i flera år. 

Min fråga var hur jag ska kunna träffa någon annan då jag nu inte blir sexuellt intresserad av någon annan än min vän/kollega. Jag VILL verkligen ha en partner i framtiden. Jag ser inte ens min vän som lämplig partner för mig, vi har bara väldigt stark kemi. 
  • Anonym (Fojl)

Och jag har sagt det till honom, men sedan måste vi jobba ihop på projekt ensamma ganska ofta, och då måste vi kunna prata. Det räcker att han rör vid min arm för att jag ska tappa tråden helt, och han vet om det. 

• Anonym (3)

Dejta och ha sex med någon annan.
    Eller syna honom och säg bara: Ok men knulla mig nån gång!

Svar på tråden Helt besatt av man, svårt att träffa andra