• Anonym (Undrar)

Rökning och sex

Hej

Vi är ett par i medelåldeln där jag som man tycker det är sååå sexigt med kvinnor som röker. Min fru kan ta en cigarett ibland men röker för min skull när vi har ska ha sex då hon vet att jag går igång på det. 

Finns det fler kvinnor i samma situation och hur har ni hanterat det och hur tänker ni om detta?

Tar tacksamt mot seriösa svar😊

• Svar på tråden Rökning och sex
  • Anonym (T)

Ja visst, det är hett när hon ser kaxig ut och röker eller suger. Men om vi lägger fantasier åt sidan ett litet tag, och pratar ärligt. Så ger långvarig rökning en massa emalj på tungan som inte ens är lika fräscht. Och får jag välja antingen eller så väljer jag helst en ren tunga framför allt. 

Det ultimata är nog att hitta någon tjej som bara feströker eller ser till att hålla rent tungan och bara röker lite då och då ibland. 

• Anonym (A)

Inget jag hört talas om och skulle inte uppmana någon att röka. Men om ni gillar det så är det er grej.

• Anonym (-)

Skulle aldrig vilja vara med en rökande kvinna. Så osexigt.

• Anonym (Inte bra.)

Det är dåligt att röka oavsett om det är för sex eller om det är man eller kvinna.

Be din kvinna att sluta röka, du älskar inte henne, du skakar hennes hälsa för din skull. Skämt. Du är egoistisk. 

• Anonym (Tallbarr)

Så hur gör ni? Röker din fru under dagen och sen blir det sex på kvällen? Eller tar hon en cigg precis före sex?

Nyfiken på hur det fungerar.

Svar på tråden Rökning och sex