Vad föll du för?
Vilka egenskaper hos din partner var det du föll för? Fysiska, sociala, psykologiska?
Och har det hållit i sig?
Vilka egenskaper hos din partner var det du föll för? Fysiska, sociala, psykologiska?
Ödmjukhet och trygghet i sig själv.
Inga spel. Inga lögner.
Han är sig själv till 100% och står för det.
Har fram till idag inte behövt tolka honom eller kommit på honom att ljuga. Han står för sina misstag och ber om ursäkt.
När vi träffades var han väldigt aktiv i en sport och var väldigt muskulös och vältränad.
Visst har han blivit lite rundare men är den finaste ändå.
Plus att han aldrig tittat snett när jag gått upp..
Jag har alltid dugt i hans ögon
Varit tillsammans i snart 18 år och gifta i 15 år.
Jag vet faktiskt inte. Vi liksom växte ihop, inget sånt där pladaskfall som de flesta av mina kompisar vittnar om med deras partners.
Sen har han många egenskaper som jag älskar honom för, men jag tror inte att jag föll för några.
Jag mötte min f.d. man då vi var med i samma förening, pga gemensamma intressen. Det tog dock tid innan jag fick upp ögonen för honom. I början tyckte jag han såg ganska tråkig och alldaglig ut. Tyckte då inte han hade något speciellt som stack ut, och upplevde honom som lite "nördig".
Men sen en dag erbjöd han mig att gå och ta en fika tillsammans med honom, eftersom vi skulle åt samma håll och skulle passera ett populärt cafe, och fråga mig inte vad som "hände" men min bild av honom ändrades radikalt under den ganska korta tid vi fikade och samtalade. Det var som att plötsligt fanns där en magnetism och en attraktion som jag inte upplevt tidigare, och han hade ett leende som verkligen fick mig att smälta och upptäckte nu hur fina ögon han hade. Långt i efterhand frågade jag honom om hans avsikt med den där fikan hade varit att han ville "få omkull" mig, men han bedyrade att han från början bara hade sett det som en vänskaplig fika. Vi är inte tillsammans längre, men måste säga att ens upplevelse av en person verkligen kan ändras från en dag till en annan.
Det jag föll för först var att hon var rapp i munnen, intelligent och fruktansvärt vacker.
Han verkade snäll, omtänksam, smart och kreativ. Hade humor. Vi hade samma grundvärderingar. Och så var han söt. Det var 25 år sedan och, ja, det håller i sig. Och nu är han dessutom klokare och mer insiktsfull.
Föll för min man för att han var annorlunda och att vi på första dejten pratade i nästan 7,5h....det flöt så lätt.
Han var smart och kändes trygg.
Nu har vi vart ihop i 17,5 år, gifta 10 år till sommaren
Visste att det var rätt, mitt livs kärlek och samma för honom. Snart 30år sedan, gifta sedan länge.
Hans humor, förmåga att lyssna, charm och sociala förmåga att få alla att må bra.
Vi är inne på 11:e året.
Han var snäll,ggentlemannamässig,omtänksam och ingav en trygghet. Han utstrålade värme och har humor.
Sen har han vackra ögon och en fin rumpa.
Och vi hade så mycket gemensamt. Det kändes bara så rätt från början. Som om vi hade känt varandra hur länge som helst.
Vi har varit ett par i snart 24 år och nästa år gifta i 20.
Först hennes humor och intelekt, eftersom vi lärde känna varandra via onlinespel.
När vi väl träffades visade det sig att hon även var en 10 poängare till utseendet. Lång, blond, slank och fantastiska ögon.
Allt det stämmer fortfarande,men även hennes otroliga värme och hur fantastisk hon är med våra barn!
Jag träffade min man för 15 år sedan. Jag föll för hans charm och utseende till en början sen för att han va så mysig och gav så mycket närhet. vi har haft många tuffa år i början med otrohet från hans sida och svartsjuka och han har varit riktigt dum. Men på något sätt ändrades det med åren. Och även parterapi. dom första fem åren kände jag nog tyvärr ingen trygghet med han. Men nu efter 15 år ihop så har jag tryggheten och han har förändrats. Men i början var det mycket älska/hata av/på
väldigt stormigt men med mycket passion. men på äldre dar nu hade jag inte pallat ha de så, då inser man att tryggheten är viktigast
Hennes personlighet, charm och samtidigt väldigt speciell till sättet att vara. Och samtidigt var det mycket som gjorde att det var synd om henne i livet, som jag hade empati för.
Men sen fanns det mycket som inte var bra, ett konstant bekräftelsebehov, alltid synd om henne, behövde alltid pengar, mat och tjänster. Men hon gav ingenting tillbaka, och kaos som hon skapade så var hon alltid offret, och själv fick man ingenting tillbaka, eller någon som helst empati eller sympati.
Det finns mycket mer att berätta, men det räcker gott och väl med det.
Träffat mina ex i gymnasiet eller på krogen men .... på nätet fanns hon!
Allmänbildad och kunde stava på svenska. Såg trevlig ut och vi skrev så läääääänge att hon ville dumpa mig. Men det har gått 11 år nu.
Min exman var den absolut snyggaste man jag någonsin sett, och hade dessutom en intellektuell skärpa. Efter första gången vi varit intima dumpade jag honom då jag tyckte han var för klängig, men drabbades av dåligt samvete och tog tillbaka honom. Tur var väl det, för han var en underbar älskare och vän. Jag föll för hans utseende, manlighet, fysik, intellekt, personlighet och passion.
Personligheten är ju nr 1, men skulle heller inte vara samma sak utan hans fantastiska fysik.
Han är omtänksam, passionerad, aktiv, framåt och målmedveten. Han vill verkligen prata om allt.
Han är lång, bredaxlad och har en spännande blick.
3 år tillsammans, hoppas det blir 50 år minst.
Han är snäll, smart och har smaskiga lår.