• Anonym (friendzonad)

friendzonad av en kille

Jag känner en man via en gemensam kurs. Jag trodde han var intresserad,  kanske överanalyserade saker som tecken på det. Ex att han ofta vill sitta nära o prata samt frågat efter mitt nr.
    Men han flörtar inte. De är en ganska blyg kille men han är öppen med mig o delar svårigheter, blir såbar och annat. 
    Efter 3 månader är vi på samma plats bara lite sms om vardagliga saker . 
    Nu tänker jag att jag är friendzonad för jag vill mer helt enkelt.
    Kanske de är fel tid i livet för honom jag vet inte
    För jag är verken ful eller outbildad. Jag står på egna ben 
    Jag har svårt att komma vidare o bara ses som vän när känslor bubblar i mig :( 
    Killar /tjejer hur vet man ? 
    Hur ska jag få han att förstå mina känslor utan att skämma ut mig. Finns de sätt utan att säga de direkt till honom. Signaler vad som. Hur är ni killar mot tjejer ni bara ser som vän? Hur är en kille mot er tjejer som är en vän? Til skillnad om ni vill mer? .

• Svar på tråden friendzonad av en kille
  • Anonym (?)
    Anonym (friendzonad) skrev 2025-12-29 10:17:44 följande:
    Jag är såbar han vet mina problem i livet . Jag har skickat ett hjärta bla och sagt att jag bryr mig om honom ger honom komplimanger, presenter kramat honom hjälpt honom tagit på hans arm sätter mig vid honom är trevlig osv. Pratar ej om dejting jag vpgar inte fråga bara väntar på att han gör det. 
    Vågar du inte fråga spelar det ingen roll vad vi andra gissar.  Du får vänta och se. 
  • Anonym (friendzonad)
    Anonym (?) skrev 2025-12-29 10:23:26 följande:
    Vågar du inte fråga spelar det ingen roll vad vi andra gissar.  Du får vänta och se. 
    Tidigare var de en kile som sa att jag var snygg fråga om jag var singel och undrade var jag var ( vängrupp) men jag var inte med den dagen . Jag trodde då dörren var öppen. Han var flörtig. Så fråga jag om hans nu o han säger nej. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Hm) skrev 2025-12-29 07:56:26 följande: