• Anonym (friendzonad)

friendzonad av en kille

Jag känner en man via en gemensam kurs. Jag trodde han var intresserad,  kanske överanalyserade saker som tecken på det. Ex att han ofta vill sitta nära o prata samt frågat efter mitt nr.
    Men han flörtar inte. De är en ganska blyg kille men han är öppen med mig o delar svårigheter, blir såbar och annat. 
    Efter 3 månader är vi på samma plats bara lite sms om vardagliga saker . 
    Nu tänker jag att jag är friendzonad för jag vill mer helt enkelt.
    Kanske de är fel tid i livet för honom jag vet inte
    För jag är verken ful eller outbildad. Jag står på egna ben 
    Jag har svårt att komma vidare o bara ses som vän när känslor bubblar i mig :( 
    Killar /tjejer hur vet man ? 
    Hur ska jag få han att förstå mina känslor utan att skämma ut mig. Finns de sätt utan att säga de direkt till honom. Signaler vad som. Hur är ni killar mot tjejer ni bara ser som vän? Hur är en kille mot er tjejer som är en vän? Til skillnad om ni vill mer? .

• Svar på tråden friendzonad av en kille
  • Anonym (Ap7)

Fråga honom om han vill gå ut och ta en öl. 

• Anonym (friendzonad)
    Anonym (Ap7) skrev 2025-12-29 00:16:21 följande:

Fråga honom om han vill gå ut och ta en öl. 

Vad hjälper de?
    De kan man göra med en bän oxå. De kommer inte ge mig svar på vad han känner.
    Magkänslan att han bara vill vara vän är dock stark
  • Anonym (0,4)
    Anonym (friendzonad) skrev 2025-12-29 00:23:19 följande:
    Vad hjälper de?
    Han ttror säkert samma sak... 
  • Tänk logiskt
    Anonym (friendzonad) skrev 2025-12-28 23:44:52 följande:
    friendzonad av en kille

Jag känner en man via en gemensam kurs. Jag trodde han var intresserad,  kanske överanalyserade saker som tecken på det. Ex att han ofta vill sitta nära o prata samt frågat efter mitt nr.
    Men han flörtar inte. De är en ganska blyg kille men han är öppen med mig o delar svårigheter, blir såbar och annat.