• Anonym (Anonym)

Har jag en sjuk fetish

Jag har sedan några månader dejtat en kille jag träffa på en app. Jag har alltid gillat stora killar med mycket muskler och dessa boxar checkar han i. 

Han skojade tidigt om att det är "dyrt att bjuda honom på middag" då han inte kan bli mätt. När han senare bevisade att hans påstående faktiskt var sant, så slog det mig hur otroligt sexigt det är att se hur mycket karln kan äta!

Så nu till frågan, finns det fler tjejer där ute som typ går igång på killar "alfa-aptit", eller är jag ensam om denna eventuellt sjuka fetish? 

Mvh 
    Förälskad 35-åring

• Svar på tråden Har jag en sjuk fetish
  • Anonym (4åring)
    Vecna skrev 2025-12-29 02:04:43 följande:
    För de som undrar var det tar vägen finns bra böcker om detta riktade till barn.
    -I toaletten! Hihihihi😂
  • Vecna
    Anonym (4åring) skrev 2025-12-29 02:09:52 följande:
    -I toaletten! Hihihihi😂
    Inte riktigt. Det kan se ut så för an grav autist eftersom det s a s är "det första ledet" men som sagt, det finns bra böcker om detta för de som är i den åldern att de funderar på det.
  • Vecna
    Vecna skrev 2025-12-29 02:15:56 följande:
    Inte riktigt. Det kan se ut så för an grav autist eftersom det s a s är "det första ledet" men som sagt, det finns bra böcker om detta för de som är i den åldern att de funderar på det.
    Vilket ju tydligen "Blä"s omgivning gör. Därför rekommenderade jag dessa böcker till Blä´s umgängeskrets.
  • Anonym (4åring)
    Vecna skrev 2025-12-29 02:15:56 följande:
    På tal om autistiska beteenden, det är ett talesätt att säga att man undrar var det tar vägen om någon äter väldigt mycket men att det inte sätter sig på kroppen..
  • Vecna
    Anonym (4åring) skrev 2025-12-29 02:29:08 följande:
    På tal om autistiska beteenden, det är ett talesätt att säga att man undrar var det tar vägen om någon äter väldigt mycket men att det inte sätter sig på kroppen..
    Det låter onekligen oerhört autistiskt, ja!
  • Anonym (Matvrak är dyra)

Säkert sexigt tills han vill dela på matkostnaderna 50-50.

Jag har säkert sparat några hundra lax vid detta laget på att ha en man av mindre format.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Tjockis) skrev 2025-12-29 01:26:41 följande:

Jag blir nyfiken: kan TS ge ett konkret exempel på hur mycket han faktiskt har ätit vid något tillfälle?

Och det är väl inte så att han har en sjukdom som gör att han inte kan känna mättnad?

För några helger sedan kom vi hem efter tränat ihop. Beslutade oss för att ta hem mat från foodora. 
    Jag höll på att svimma när killen alltså beställer en pizza, en gyros med ris och 2st pastarätter till sig själv. Lite nattmat sådär😅
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-29 23:14:18 följande:
    För några helger sedan kom vi hem efter tränat ihop. Beslutade oss för att ta hem mat från foodora. 
    Jag höll på att svimma när killen alltså beställer en pizza, en gyros med ris och 2st pastarätter till sig själv. Lite nattmat sådär😅
    Visst blev du kåt? 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-29 01:04:02 följande:
    Låter nästan anklagande?

Aldrig förnekat vad jag dras till för utseenden eller kroppsbyggnader. Frågan var om fler tycker det är sexigt med killar som äter som ett helt hockeylag. 
    Blir du kåt av när någon frossar i sig mat i gigantiska mängder, då är det typ en fetisch. Men om/när du börjar peka på när en viss person gör det, då har du lämnat fetischvärlden. 
  • Anonym (4åring)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-29 23:14:18 följande:
    Hur är det möjligt undrar man:-0?

Tipsa honom att ställa upp i matätartävlingar, låter som att han kan bli väldigt framgångsrik där😅
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Blä) skrev 2025-12-29 23:20:29 följande:
    Blir du kåt av när någon frossar i sig mat i gigantiska mängder, då är det typ en fetisch. Men om/när du börjar peka på när en viss person gör det, då har du lämnat fetischvärlden. 
    Aldrig upplevt det innan jag träffa honom. 
  • Anonym (Sandra)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-12-29 23:31:52 följande:
    Aldrig upplevt det innan jag träffa honom. 
    Är det bara synen att han äter mycket du går igång på eller är det andra saker kring det som typ utseendet på magen efter han ätit och att han får ut det på toan senare. Kan du typ bli kåt på att maten finns i hans mage och smält?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Sandra) skrev 2025-12-29 23:44:36 följande:
    Är det bara synen att han äter mycket du går igång på eller är det andra saker kring det som typ utseendet på magen efter han ätit och att han får ut det på toan senare. Kan du typ bli kåt på att maten finns i hans mage och smält?
    Heheh, hör ju själv hur galet det låter..
    Bara synen, eller vetskapen att han klarar det typ. Sjukt manligt, eller något..
Svar på tråden Har jag en sjuk fetish