• Anonym (Anonym)

Hur fan går man vidare ?! 💔

Hej! Vet inte hur jag ska börja inlägget men jag och en kille har varit av och på flera gånger i 10 år bara nu i år så har vi varit av och på minst 3 gånger.

Jag trodde i många år att han inte var min typ men jag har insett att han är den enda mannen jag vill ha.

Jag vet att han har haft det jobbigt med tidigare relationer och att han har blivit sårad och han verkar vara rädd för att satsa på oss och dejta på riktigt men jag har också blivit sårad tidigare och jag är också rädd. Nu har han backat igen och det gör så jävla ont för jag vet att han har känslor för mig fast han vågar inte riktigt erkänna det för sig själv för han är rädd för att bli sårad och han kanske är rädd för att han inte är tillräcklig för mig eller rädd att han sårar mig rädd att han känner för mycket. Men jag vill ju ha han som han är jag vill inte att han ändrar på sig för jag älskar honom. Det enda som är jobbigt är hans adhd att han är så impulsiv och att han flyr så fort jag försöker prata känslor. 
    Det är så jävla jobbigt när han plötsligt kommer tillbaka och är gullig och jag får hopp igen och sen flyr han när det blir för mycket och så kommer han tillbaka och så håller vi på såhär i evigheter jag vet inte hur länge jag klarar det här jag går sönder varje gångjag älskar honom men hur länge ska jag orka ibland känns det som att jag kan vänta hela livet på honom tills han äntligen slutar vara rädd och vågar satsa på oss men tänk om han aldrig blir redo då fast han har känslor för mig ?  Är det nån annan som varit med om samma sak  ? och hur har det gått för er ? Kan detta ha att göra med att vi är unga 

• Svar på tråden Hur fan går man vidare ?! 💔
  • Anonym (Amandatrådstartaren)
    Anonym (Igen?!) skrev 2026-01-18 08:25:04 följande:
    Du har ju skrivit typ exakt samma sak om minst en annan kille. Så uppenbarligen går det över så fort du hittar nån annan att bli besatt av. 
    Eh nej ?! Och jag är inte besatt

Hade tydligen blivit blockad på TikTok inatt moget beteende för en 29 åring och så vidare... Sån tönt som inte ens kan svara på vad jag gjort utan kör ner huvudet i sanden som en struts istället för att vara ärlig hur det är och kunna prata om det 

• Anonym (Igen?!)
    Anonym (Amandatrådstartaren) skrev 2026-01-18 08:34:48 följande:

Hade tydligen blivit blockad på TikTok inatt moget beteende för en 29 åring och så vidare... Sån tönt som inte ens kan svara på vad jag gjort utan kör ner huvudet i sanden som en struts istället för att vara ärlig hur det är och kunna prata om det 

Ja han läser ju självklart den här tråden och insåg väl att det var dags att blockera dig nu eftersom du inte verkar fatta att han aldrig varit intresserad av något mer än sexchattande. 
    Snitches skrev 2026-01-18 01:52:36 följande:
    För att om ni tex brukar skriva med varandra på Snapchat eller Messenger kanske det inte är så konstigt att han inte svarar på TikTok. Och när ni skrev senast med varandra känns rätt relevant. Om han inte skrivit till dig sedan i början av december blir det nog väldigt konstigt för honom när du helt plötsligt skickar ett långt meddelande till honom. 

Och nej jag känner honom inte men bor i samma håla. 
    Kul då.. då får du väl åka till hans restaurang då och äta dom har iaf öppet 12-21 idag jag orkar inte iaf inte med hans omogna beteende just nu beter sig som en 19 åring fast han är 29..
    Anonym (Igen?!) skrev 2026-01-18 08:37:03 följande:
    Ja han läser ju självklart den här tråden och insåg väl att det var dags att blockera dig nu eftersom du inte verkar fatta att han aldrig varit intresserad av något mer än sexchattande. 
    Ja då får han väl göra det då , och det vet ju du att han bara varit intresserad av sex ?! Jag har känt han i mer än 10 år jag tror jag känner han bättre än dig
  • Snitches
    Anonym (Amandatrådstartaren) skrev 2026-01-18 08:38:18 följande:
    Kul då.. då får du väl åka till hans restaurang då och äta dom har iaf öppet 12-21 idag jag orkar inte iaf inte med hans omogna beteende just nu beter sig som en 19 åring fast han är 29..
    lol skulle aldrig käka på den där sunkiga skitrestaurangen
    Anonym (Igen?!) skrev 2026-01-18 08:40:41 följande:

Här skriver du om en helt annan kille som du var helt förstörd över: www.familjeliv.se/forum/thread/83495858-brak-med-dejtflort/6/nick/83495858

Uppenbarligen kunde du gå vidare från honom. Då kan du gå vidare från den här snubben också. 

Haha den gången var jag inte kär i jag trodde väl det ett kort tag men jag insåg rätt snabbt att han inte var mycket att ha 😂 riktig idiot som jag slösade 2 månader på muppen kunde ju aldrig ens prata i telefon eller träffas och tacka fan för att vi aldrig träffades han är helt störd i huvudet och tillverkar till och med egna sex redskap....
    Snitches skrev 2026-01-18 08:41:26 följande:
    lol skulle aldrig käka på den där sunkiga skitrestaurangen
    Haha ok visste inte det var sunkigt eller inte vet bara att det är typ tapas 
  • Anonym (Igen?!)
    Anonym (Amandatrådstartaren) skrev 2026-01-18 08:53:11 följande:
    Haha den gången var jag inte kär i jag trodde väl det ett kort tag men jag insåg rätt snabbt att han inte var mycket att ha 😂 riktig idiot som jag slösade 2 månader på muppen kunde ju aldrig ens prata i telefon eller träffas och tacka fan för att vi aldrig träffades han är helt störd i huvudet och tillverkar till och med egna sex redskap....
    Precis som den här killen då? Hur många gånger har ni pratat i telefon eller träffats liksom? Det är ju exakt samma situation. Du blir helt besatt av män du aldrig träffat och tolkar sexchattande som riktiga planer på vad ni ska göra när ni väl ses. 
    Anonym (Igen?!) skrev 2026-01-18 09:02:51 följande:
    Precis som den här killen då? Hur många gånger har ni pratat i telefon eller träffats liksom? Det är ju exakt samma situation. Du blir helt besatt av män du aldrig träffat och tolkar sexchattande som riktiga planer på vad ni ska göra när ni väl ses. 
    Nej. Vi har pratat i telefon massor med gånger och har pratat flera gånger om att träffas så nej det är inte samma situation. Och nej jag är inte besatt isåfall är väl han lika besatt av mig eftersom han kommer tillbaka om och om igen och nej det har inte bara med sex att göra. Eh nej det har jag aldrig sagt ?! Jag säger inte att vi bara kommer ha sex men skulle bli väldigt förvånad om vi inte ligger överhuvudtaget nån gång.

Jag är arg och ledsen helt tom men samtidigt massa känslor mest är jag bara väldigt ledsen 😭 jag förstår inte vad jag har gjort för att han ska behandla mig såhär och komma och gå fram och tillbaka varför valde han att kontakta just mig av alla tjejer i våras ? varför måste han backa så fort det blir lite seriöst och lämna mig helt krossad och sen komma tillbaka som om ingenting när jag nästan försökt glömma honom ? varför förstår inte han att jag blir ledsen ? bryr han sig ens ? Ibland tänker jag kanske om jag går ner i vikt eller slutar vara så känslig, inte ställa krav , om jag hade varit vackrare , om jag var nån annan, om jag blir helt tyst kanske hade jag dugit då 🥺 ibland undrar jag ens om han skulle bry sig om jag dör eller om han skulle tänka på mig i framtiden jag har massa killar som raggar på mig och som skickar meddelanden så han ska inte inbilla sig  att han är den enda som kontaktar mig men dom är inte jag intresserad av jag vill ju ha honom och jag tror inte att det bara är slumpen att han valde att kontakta mig i våras efter att vi inte hade haft kontakt på 5 år uppenbarligen vet han vad jag heter både i förnamn och efternamn eftersom han sökte upp mig och skrev då har ingen aning om han tänkte på mig på nåt sexuellt sätt eller på nåt annat fast han hade förhållande förut men han måste väl åtminstone ha tyckt att jag ser bra ut eftersom han kontaktade mig . Är arg för att jag valde att skaffa preventivmedel dels för hans skull för att han skulle slippa använda kondom om vi har sex för att han inte vill ha det men skaffade det av andra anledningar också men mest för hans skull för jag trodde vi skulle träffas och har mest bara mått piss av skiten ett tag var det då jävla jobbigt så jag var tvungen att ha både värmedyna för ryggen och en påse varmvatten mellan benen för att orka med smärtan men det jobbigaste är dessa jävla humörsvängningar och blödningarna jag fått av den där jävla p-sprutan jag tagit för hans skull vet inte vad jag vill med inlägget är bara så arg och ledsen 😭

Tror fan nån är från en annan planet jag fattar mig inte på dom 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur fan går man vidare ?! 💔