Hur fan går man vidare ?! 💔
Hej! Vet inte hur jag ska börja inlägget men jag och en kille har varit av och på flera gånger i 10 år bara nu i år så har vi varit av och på minst 3 gånger.
Jag trodde i många år att han inte var min typ men jag har insett att han är den enda mannen jag vill ha.
Jag vet att han har haft det jobbigt med tidigare relationer och att han har blivit sårad och han verkar vara rädd för att satsa på oss och dejta på riktigt men jag har också blivit sårad tidigare och jag är också rädd. Nu har han backat igen och det gör så jävla ont för jag vet att han har känslor för mig fast han vågar inte riktigt erkänna det för sig själv för han är rädd för att bli sårad och han kanske är rädd för att han inte är tillräcklig för mig eller rädd att han sårar mig rädd att han känner för mycket. Men jag vill ju ha han som han är jag vill inte att han ändrar på sig för jag älskar honom. Det enda som är jobbigt är hans adhd att han är så impulsiv och att han flyr så fort jag försöker prata känslor.
Det är så jävla jobbigt när han plötsligt kommer tillbaka och är gullig och jag får hopp igen och sen flyr han när det blir för mycket och så kommer han tillbaka och så håller vi på såhär i evigheter jag vet inte hur länge jag klarar det här jag går sönder varje gångjag älskar honom men hur länge ska jag orka ibland känns det som att jag kan vänta hela livet på honom tills han äntligen slutar vara rädd och vågar satsa på oss men tänk om han aldrig blir redo då fast han har känslor för mig ? Är det nån annan som varit med om samma sak ? och hur har det gått för er ? Kan detta ha att göra med att vi är unga