Han vill leva separat liv
Jag vet inte hur jag ska orka, jag går sönder.. För tre dagar sedan sade min man sedan 17 år att han vill leva separata liv "Du lever ditt liv så lever jag mitt liv. Jag orkar inte mera" Han har varit frånvarande mentalt hela december, men han har perioder då han är det. Så satt vi och såg en serie för tre dagar sedan och bara stunden innan så tittade jag på honom och tänkte att efter 17 år får han fortfarande fjärilarna att fladdra i magen på mig. Men så vänder han sig mot mig och säger att vi behöver prata och så säger han det där. Jag frös och visste inte vad jag skulle svara och gick bara därifrån. Han sade också att det enda jag hade behövt göra är att betala mina räkningar, vilket jag har gjort. Men han hade hittat någon oöppnad räkning från csn, men jag hämtar räkningarna på internet och kan därmed ha missat att öppna pappersfakturan. Jag försökte förklara att jag visst har betalat men han ville inte höra på det. Sade bara att han inte orkar mera. Jag gick som sagt därifrån och började skaka, frysa, gråta, hjärtklappning, kräkkänsla (så jag stoppade fingrarna i halsen för att lindra ångesten) Jag vet att det är dumt men jag har fortsatt göra det sedan dess.. Jag klarar heller inte att äta eller sova.. Och han behandlar mmig som luft. För en månad sedan var jag hans allt och det viktigaste i hans liv och nu detta. Vad har ändrat sig? Jag har sagt att jag vill prata med honom igen (jag tycker inte att vi pratade förra gången, det var ett besked) och att jag älskar honom och att jag tycker vi är viktiga och vill föröka om det finns minsta möjighet. Men det har jag inte fått något som helst svar på.Samma kväll som han sade det så söp han sig också full på kvällen. När han sedan kom och lade sig tog på hela min kropp. Morgonen efter hade vi sex, men efter han hade kommit klev han bar upp utan ett ord.
Grejen är också den att vi bor i Norge sedan 1,5 år tillbaka och jag har inga vänner här och vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska ta mig till. allt gör bara så fruktanvärt ont!