• Anonym (Cuckold)

Hjälp 30 årig man i förhållande vill bli cuckold

Hej! Är en 30 årig man från västra Värmland! lever i ett förhållande med världens snyggaste kvinna,  har drömt i flera år att få bli tjejens Cuckold och låta henne leva ut alla sina sexuella lustar både inför mig och utan mig!  Har försökt berätta för henne  mycket jag tänder på att Se andra män tillfredsställa henne på alla möjliga vis! men hon verkar inte lika sugen på de som mig, hon sa att hon Trodde jag skulle bli avundsjuk på det men  försökte förklara att jag enbart tänder på det! summa sumaru, vill ha tips på hur jag skulle kunna övertala henne att åtminstone pröva på det! Kanske låta en annan kille bara Se på oss eller låta henne smeka En annan man inför mig? Alla tips är välkomna kram 🥰 

• Svar på tråden Hjälp 30 årig man i förhållande vill bli cuckold
  • Anonym (Mums)

Låter ju jättemysigt. Jobbar mot samma sak här borta 😁

• Snarkil
    Anonym (Mums) skrev 2026-01-01 13:03:22 följande:

Låter ju jättemysigt. Jobbar mot samma sak här borta 😁

Ja eller hur Det vore helt underbart! Jaså va härligt att det finns fler som mig! är du en man eller kvinna? och Hur har det gått för dig med övertalningen hehe 😅
  • Anonym (Mums)
    Snarkil skrev 2026-01-01 15:20:29 följande:
    Ja eller hur Det vore helt underbart! Jaså va härligt att det finns fler som mig! är du en man eller kvinna? och Hur har det gått för dig med övertalningen hehe 😅
    Visst är det! Man. Jo men det går bra. Hon blir mer och mer nyfiken på en extra kuk. Varit en dröm länge nu att städa upp henne efter en annan man. Börjar bli lite tradigt att bara städa efter mig själv. 😄🤤
  • Anonym (Varning)

Här vill jag varna. Cuckold är TS fantasi, inte hans partners. Det är möjligt att hon inte alls gillar idén och att då försöka övertala henne kan gå snett. Om hon låter sig övertalas utan att egentligen vilja det är det stor risk att det inte blir bra. 

Svar på tråden Hjälp 30 årig man i förhållande vill bli cuckold