50 plus med träningsbilder på Insta
Är du över 50 år och har ett Insta-konto fullt av bilder på dig när du tränar? Öppet konto för alla. Inget humoristiskt utan olika poser på dig i gymmet eller svettig efter en löprunda osv. Varför?
Är du över 50 år och har ett Insta-konto fullt av bilder på dig när du tränar? Öppet konto för alla. Inget humoristiskt utan olika poser på dig i gymmet eller svettig efter en löprunda osv. Varför?
50+ är det ovanligt att man tar ansvar för sin fysik och hälsa på detta sätt. Så det är väl definitivt värt att visa om man tex söker en partner.
Ett väldigt mycket bättre alternativ än alla fetton som sitter i stugorna som aldrig skulle orka ta tag i sin fysik.
Innehåll utan variation och på samma tema är ointressant, oavsett vad det handlar om.
Att hänvisa till ålder är enbart löjligt. Du köper nutidens ålderdom med hull och hår. Har du sprungit en halvmara på nytt PB? Det får du INTE lägga ut för du är för gammal!
Varför stör du dig på det här?
Osmakligt att håna tränande 50+-kvinnor och tillägga "inget humoristiskt", när TS antagligen sitter och gapflabbar åt svaren han får.
varför drar du slutsatsen att TS menar kvinnor, det står inte något om kön i texten. Och det är nog lika vanligt bland män med sådana konton, om inte vanligare..
Ser inget hån i texten heller utan en fråga VARFÖR man vill ha ett konto med bilde där man visar upp sin träning med liknande. bilder vecka efter ? år. När man nått en ålder i livet där man ofta ser andra värden i livet än yta
Många många tränar utan att världen måste veta att man sprang x km på y monuter igår
varför drar du slutsatsen att TS menar kvinnor, det står inte något om kön i texten. Och det är nog lika vanligt bland män med sådana konton, om inte vanligare..
Ser inget hån i texten heller utan en fråga VARFÖR man vill ha ett konto med bilde där man visar upp sin träning med liknande. bilder vecka efter ? år. När man nått en ålder i livet där man ofta ser andra värden i livet än yta
Många många tränar utan att världen måste veta att man sprang x km på y monuter igår
Jag är 50+ tant, gift med en gubbe.
När vi gör roliga udda projekt brukar vi dokumentera det.
Att komma iform skulle kunna vara ett sådant projekt med före/efter bilder, skulle nog lägga till humor och ha självdistans.
Därför att det är hennes stil, men inte din stil.
Hon kanske är stolt över sin kropp och vill visa upp den.
Jag känner de som närmar sig 70 och gör så. Vad är ditt problem?
Jag tycker det är en relevant fråga.
Varför vill man som medelålders stoltsera med att man tränar, i fantasilösa bilder som visar upp (förmodligen en ok kropp) Men varianter på samma tema hela tiden
springa långt, hoppa högt, lyfta fint, klättra hit, cykla så?
tycker ens barn att det är pinsamt - kan jag ana
är man i ett förhållande men gör detta ändå för att visa upp sig
eller är det ett alternativ till datingprofil. ökar ditt intresse om den du dejtar har en sån sida (ålder över 50)
Väldigt bra att träna alltså men är de inte lite för gamla för att lägga ut, blir det inte lite skämskudde.
Vad fan har tid att hålla på och fota när man tränar, då är det fokus som gäller
Har hon välsvarvad kropp?
Skulle jag träffa en man som är såpass gammal som 50 plus skulle det vara ett stort minus om han har den typ av sida som bara fokuserar på träningsbilder på honom. För mig är det något behov som ska fyllas som jag inte tycker något ska behöva I den åldern.
Nu menar jag bild efter bild på honom i träning. Utan humor eller dialog reflektion självdistans
Någonstans I 30 års ålder bör både män och kvinnor kommit till insikt i att det är annat som räknas i livet än att ensidigt visa upp sig själv och om och om berätta att i dag sprang jag 7 km. På ett sätt som inte avser att inspirera andra.
Jag tänker att dessa personer saknar bekräftelse från människor i verkligheten och söker den från främlingar så jag tycker synd om dem'
Sedan finns det många kul konton, men det var ju inte dessa som tråden avsåg.