• Anonym (Anonym signatur)

Vad olika det kan vara

Har en väninna på 59 år som aldrig varit i närheten av en man, mest pga blyghet tror jag..tyvärr har ju heller då inga barn vilket jag vet att hon önskade som yngre.
    Sen jag som också är lite blyg men har sambo sen 20 års ålder  o 4 barn.
    Sedan haft många unga älskare och ons under åren. 
    Tycker synd om henne som ändå missat en del av livet.

• Svar på tråden Vad olika det kan vara
  • Anonym (d)

Sköt dig själv. Att starta en skryttråd över ens egna bedrifter ger inget positivt åt din vän.

• Anonym (Anonym signatur)

Bedrift? Jag tycker genuint att det är sorgligt att hon aldrig fått en egen familj.

• Anonym (Lea)
    Anonym (d) skrev 2026-01-03 18:40:21 följande:

Sköt dig själv. Att starta en skryttråd över ens egna bedrifter ger inget positivt åt din vän.

Håller med. Och sen är det knappast någon bedrift att ha legat runt och varit promiskuös. Bättre att spara sex till någon som verkligen är värd något.
  • Anonym (Man 40)
    Anonym (Lea) skrev 2026-01-04 00:44:05 följande:
    Håller med. Och sen är det knappast någon bedrift att ha legat runt och varit promiskuös. Bättre att spara sex till någon som verkligen är värd något.
    Bullshit. Ligga runt är kul och en utmaning som man. Önskar att alla men fick uppleva det.
  • Anonym (Lea)
    Anonym (Man 40) skrev 2026-01-04 00:59:16 följande:
    Bullshit. Ligga runt är kul och en utmaning som man. Önskar att alla men fick uppleva det.
    Nej, det är du som bullshitar. Män som är attraktiva behöver inte jobba för att få sex. Kvinnor går liksom inte med på sex för att män försöker övertala dem till detta. De utser en kille som de redan finner attraktiv. 

De flesta män får det inte nej, särskilt inte de incels som hänger här.
  • Anonym (As time goes by)
    Ezmeraldah skrev 2026-01-04 01:42:44 följande:

Jag tycker att det är mer sorgligt att vara otrogen. 

Jag hade hållit med dig tills bara för några år sedan. 

Ålder och hälsa kan ändra på det mesta.
  • Anonym (M)
    Anonym (As time goes by) skrev 2026-01-04 07:56:27 följande:
    Jag hade hållit med dig tills bara för några år sedan. 

Ålder och hälsa kan ändra på det mesta.
    Du menar att respekten för partnern försvinner med åren? 
  • Xeedy
    Anonym (Lea) skrev 2026-01-04 02:59:16 följande:
    Nej, det är du som bullshitar. Män som är attraktiva behöver inte jobba för att få sex. Kvinnor går liksom inte med på sex för att män försöker övertala dem till detta. De utser en kille som de redan finner attraktiv. 

De flesta män får det inte nej, särskilt inte de incels som hänger här.
    Haha mer bullshit! Har legat med massor av kvinnor. Vet att jag ser bra ut. Och har alltid haft lätt för den biten.

Betyder det då att dom väljer mig? Haha bullshit.
    Det krävs lite mer än så faktiskt. 
    Sen pratar om incell och grejer?

Det är du som ska kliva ner på jorden.
    Och sluta se ner på folk. och tror att du är lite bättre än dom som skriver här.
    Ibland gör jag misstag med flit. Annars helt perfekt
  • Anonym (Lea)
    Xeedy skrev 2026-01-04 11:34:23 följande:
    Haha mer bullshit! Har legat med massor av kvinnor. Vet att jag ser bra ut. Och har alltid haft lätt för den biten.

Betyder det då att dom väljer mig? Haha bullshit.
    Det krävs lite mer än så faktiskt. 
    Sen pratar om incell och grejer?

Det är du som ska kliva ner på jorden.
    Och sluta se ner på folk. och tror att du är lite bättre än dom som skriver här.
    Ja, och allt detta BS kommer endast från dig och din verklighetsfrånvända trygghetsbubbla.

Nej, de väljer inte dig utan de väljer fysiskt attraktiva män som inte behöver jobba för något som sagt. Inte när det kommer till meningslösa snabbligg iallafall. Att vara lite trevlig och presentera sig för kvinnor är knappast en bedrift utan tillhör det normala i socialt vett och etikett. 

Jag är redan på jorden. Det är du som behöver ta av dig skygglapparna och se verkligheten för vad den är. Om det gick att snacka sig till sex (med ett fult utseende) så hade vi inte haft några tradiga incels som sprider kvinnoförakt online men så ser det ju knappast ut här inne. Som du redan vet, eftersom du är en del av det.
  • Anonym (Idioter)

Man häpnar över mängden idioter som lurkar på fl..

• Anonym ("Knoll")

Det enda intressanta är vad hon själv tycker och inte vad andra tycker.

• Anonym (Konstapel Bom)
    Anonym (Idioter) skrev 2026-01-05 01:09:10 följande:

Man häpnar över mängden idioter som lurkar på fl..

Kände du dig duktig nu, när du fick vara anonymt nedlåtande mot andra människor här?

Vore mycket mer givande om du argumenterar utifrån dina egna åsikter, känslor och kunskaper.
  • Anonym (As time goes by)
    Anonym (M) skrev 2026-01-04 08:39:53 följande:
    Du menar att respekten för partnern försvinner med åren? 
    Det kan den göra, av flera anledningar. Jag tänkte först skilja mig. 
    Sen hände en del andra saker och perspektivet skiftade. Nu är det mer att min partner inte verkar bry sig om samlivet, och det lär inte ändra sig då hen vägrar söka hjälp för sitt problem.

Allt annat funkar bra, vi har trevligt i vardagen och det känns bara inte lönt att börja om. En dag tappar jag säkert också lusten och då är det jämnt igen.
  • Anonym (Idioter)
    Anonym (Konstapel Bom) skrev 2026-01-05 13:56:54 följande:
    Kände du dig duktig nu, när du fick vara anonymt nedlåtande mot andra människor här?

Vore mycket mer givande om du argumenterar utifrån dina egna åsikter, känslor och kunskaper.
    Japp jäääätte duktig....Okej då vet jag.. vart du lite kränkt din stackare!
Svar på tråden Vad olika det kan vara