• alokin12345

Gillar kvinnor 45+ att ha sex med yngre killar?

Jag är en kille på 28 år, men får ofta höra att jag ser yngre ut ? runt 24?25. Jag har haft flera relationer och även haft sex mer casual, så jag har egentligen inga problem med att träffa tjejer eller få uppmärksamhet.

Däremot har jag länge haft en fantasi om att vara med en äldre kvinna. Två gånger har jag faktiskt blivit approachad av äldre kvinnor på krogen, och båda gångerna blev det ganska tydligt att de ville mer ? till och med så pass att de föreslog att vi skulle gå in på toaletten tillsammans. Just då kände jag att sex på en bar-toalett inte var min grej, så jag tackade nej. I efterhand kan jag dock känna att jag kanske borde ha tagit chansen, för nu ångrar jag mig lite.

Så min fråga är egentligen: hur goda är chanserna generellt för yngre killar att träffa och ligga med äldre kvinnor? Är det något som faktiskt är vanligt, eller romantiserar man det bara? Och är det värt att aktivt satsa på det, eller låta det hända om det händer?

Nyfiken på era erfarenheter och tankar.

• Svar på tråden Gillar kvinnor 45+ att ha sex med yngre killar?
  • Amadeus2

Det är kanske inte så ofta men ha sex med en äldre kvinna brukar ha sina fördelar.
    Att ha sex inne på en bar toalett kan jag förstå att 
    du sade nej. Men fördelen med en äldre partner är att de vet hur de själv skall njuta och även göra det skönt för partnern. Mina första sexuella erfarenheter om man inte tänker på när jag var sexår med en åttaårig italienska var med kvinnor som var ca20 år äldre än mig.

• jontebula

äldre kvinnor är bättre att ha sex med i regel, men på en toa i en bar ? äckligt... 

• Anonym (Vår mötte Vinter)

Jag är i kategori ?Äldre kvinna?.

jag har inte aktivt sökt yngre män men har ofta blivit uppvaktad och trodde först inte att signalera stämde

jag hade ett par heta träffar med en ung vacker man som sa han var 32 (tyckte det var i yngsta laget men ok) och vi hade fantastiska stunder. Han ville mer, återkom många gånger men det blev inte fler tillfällen.

sedan av en slump dök hans profil upp i ett annat sammanhang och där framkom att grabben är född 99.

det kändes?. Inte bra för mig

men till mitt försvar visste jag det inte när vi sågs 

och jag kan konstatera:

1. sexet var toppklass
    2. det finns absolut yngre män som attraheras av mogna kvinnor (jag ser i och för sig betydligt yngre ut än mina år)

• Anonym (Lea)

Nej, enbart intresserad av mogna, varaktiga relationer med riktig kärlek i bilden.

• Anonym (Kh)

Jag är en man på 35+ och raggar enbart på mogna kvinnor 60+. Min erfarenhet är att det är typ 30 % som föredrar mer killar som är yngre men minst 30-35. Av dom gäller det att du är rätt typ för dom. Men är du det och ser hyfsat bra ut och är en normal och trevlig person har du redan där halva inne. Nu utgår jag min upplevelse från Sthlm.

• Miss Sunny
    Anonym (Vår mötte Vinter) skrev 2026-01-04 10:33:28 följande:

Jag är i kategori ?Äldre kvinna?.

jag har inte aktivt sökt yngre män men har ofta blivit uppvaktad och trodde först inte att signalera stämde

jag hade ett par heta träffar med en ung vacker man som sa han var 32 (tyckte det var i yngsta laget men ok) och vi hade fantastiska stunder. Han ville mer, återkom många gånger men det blev inte fler tillfällen.

sedan av en slump dök hans profil upp i ett annat sammanhang och där framkom att grabben är född 99.

det kändes?. Inte bra för mig

men till mitt försvar visste jag det inte när vi sågs 

och jag kan konstatera:

1. sexet var toppklass
    2. det finns absolut yngre män som attraheras av mogna kvinnor (jag ser i och för sig betydligt yngre ut än mina år)

Det kan jag intyga 110 % på (det fetade) och det är absolut inte bottenskrapet, många är attraktiva unga män.   Vaför skämmas när sexet var i toppklass ?  Så länge det enbart är et sexuellt förhållande, eller hur ?  För mig är åldern bara en siffra, behov för njutning har vi alla. Och för mig är det behovet för fysisk njutning som betyder mäst, jag mår faktiskt bättre psykiskt av det också. Och vad är väl bättre då än att träffa en ung och viril man.
      Men jag kan ju iofs. fatta, glömmer inte blicken vi fick på Ålandsbåten när jag som 55-årig lämnade dancingen mot hyttutrymmen hand i hand med en på 27.

Kv. 60 ++
  • Anonym (Kh)
    Miss Sunny skrev 2026-01-04 13:06:03 följande:
    Det kan jag intyga 110 % på (det fetade) och det är absolut inte bottenskrapet, många är attraktiva unga män.   Vaför skämmas när sexet var i toppklass ?  Så länge det enbart är et sexuellt förhållande, eller hur ?  För mig är åldern bara en siffra, behov för njutning har vi alla. Och för mig är det behovet för fysisk njutning som betyder mäst, jag mår faktiskt bättre psykiskt av det också. Och vad är väl bättre då än att träffa en ung och viril man.
      Men jag kan ju iofs. fatta, glömmer inte blicken vi fick på Ålandsbåten när jag som 55-årig lämnade dancingen mot hyttutrymmen hand i hand med en på 27.

Kv. 60 ++
    Alltid retar det nån att gå hand i hand när åldersskillnaden är stor :) mogna kvinnor spelar sällan det svåra spelet som yngre kvinnor gör - mogna kvinnor bara är. Det är ett fint samspel. Jag ser hennes behov, hon ser mitt. Därför blir sexet genuint och underbart härligt.
  • Anonym (Lajla S)
    Miss Sunny skrev 2026-01-04 13:06:03 följande:

Kv. 60 ++
    Bra Sunny , du är min förebild som ger mig hopp för framtiden. 
Svar på tråden Gillar kvinnor 45+ att ha sex med yngre killar?