• Gkpt

konstiga köp och mer

Hej, jag har varit med en tjej nu gifta i 10 år och har 2 barn. Jag är 48 och hon 42 .Vi träffades första gång 2005 och va tillsammans några år , sen vi separerade och hon hittade mig igen 2014. Sista halv år vi har haft kommunikation problem . Men de som jag tycker är konstigt är att hon har börjat tag bort tatueringar, göra massa köp av kläder och sexiga underkläder som hon gömmer. Och alt de efter sommaren som hon va med barnen i Grekland hos hennes syra i nästan 2 månader och sen vi va tillsammans 2 veckor På semester. När vi kom hem hon sa att hon är inte lycklig och vill separera. Och då började alt de här med inköp. Jag bad henne vi ska träffa en familje rådgivare för att hitta en lösning. Vi åkte en gång tillsammans och 1 gång jag själv. Hon vägrade komma igen. Jag älskar henne jättemycket och vill inte tag en paus . Känner mig jätte stressat av all de här. Jag kan inte förstå meningen hur alt de här kopplas ihop . Hon sa att hon
    är inte intresserad av att hitta en ny kille. 
  • Svar på tråden konstiga köp och mer
  • Anonym (Diana)

Jag tror tyvärr hon är otrogen om hon helt plötsligt köper kläder och dessutom underkläder som hon gömmer. För mig helt uppenbart.  

• Gkpt
    Anonym (Diana) skrev 2026-01-04 13:22:02 följande:

Jag tror tyvärr hon är otrogen om hon helt plötsligt köper kläder och dessutom underkläder som hon gömmer. För mig helt uppenbart.  

Har tänkt på de men hon lovar att hon är inte och sen när hittar hon tid för de? Svaret på varför hon gör alt de va att hon vill känna nåt för att hon känner sig tum
  • Anonym (Diana)
    Gkpt skrev 2026-01-04 13:35:17 följande:
    Har tänkt på de men hon lovar att hon är inte och sen när hittar hon tid för de? Svaret på varför hon gör alt de va att hon vill känna nåt för att hon känner sig tum
    Otrogna ljuger med sådant Gömma det är mysko.
  • Anonym (Diana)

Det kan vara på arbetstid eller någon på jobbet. Är ni aldrig ifrån varandra? Har ett ex som var otrogen på arbetstid. Vi umgicks all ledig tid.

• Gkpt
    Anonym (Diana) skrev 2026-01-04 14:04:49 följande:

Det kan vara på arbetstid eller någon på jobbet. Är ni aldrig ifrån varandra? Har ett ex som var otrogen på arbetstid. Vi umgicks all ledig tid.

Hon jobbar som förskollärare ganska nära och är inte borta ofta
  • Anonym (Diana)
    Gkpt skrev 2026-01-04 15:43:12 följande:
    Hon jobbar som förskollärare ganska nära och är inte borta ofta
    Då förstår jag att du är tveksam. Ett annat alternativ är att hon kan ha testat att rega sig på någon dejtingsate tex Tinder. För att se hennes attraktionskraft och se om hon kan lämna dig och då sett att hon fått svar och därmed tänkt att hon kanske kommer ta steget att vara otrogen på riktigt och därmed gömmer de nya underkläderna.
  • Anonym (Diana)

Vet att mitt otrogns ex hade med sig mobilen in på toa och kan ha skrivit med någon där samt att han gick upp på nätterna och höll på med något ibland upp till en timma.

• Anonym (Lee)
    Gkpt skrev 2026-01-04 12:40:22 följande:
    konstiga köp och mer Hej, jag har varit med en tjej nu gifta i 10 år och har 2 barn. Jag är 48 och hon 42 .Vi träffades första gång 2005 och va tillsammans några år , sen vi separerade och hon hittade mig igen 2014. Sista halv år vi har haft kommunikation problem . Men de som jag tycker är konstigt är att hon har börjat tag bort tatueringar, göra massa köp av kläder och sexiga underkläder som hon gömmer. Och alt de efter sommaren som hon va med barnen i Grekland hos hennes syra i nästan 2 månader och sen vi va tillsammans 2 veckor På semester. När vi kom hem hon sa att hon är inte lycklig och vill separera. Och då började alt de här med inköp. Jag bad henne vi ska träffa en familje rådgivare för att hitta en lösning. Vi åkte en gång tillsammans och 1 gång jag själv. Hon vägrade komma igen. Jag älskar henne jättemycket och vill inte tag en paus . Känner mig jätte stressat av all de här. Jag kan inte förstå meningen hur alt de här kopplas ihop . Hon sa att hon
    Vill hon inte gå i familjeterapi med dig och håller på och gömmer sexiga underkläder, så har hon nog hittat någon annan när hon var i Grekland!

Jag förstår om du är ledsen och förtvilvad! Det är något av det värsta som kan hända! Väldigt sorgligt. 
    Det finns nog ingen annan väg att gå för dig än att gå igenom sorgen för att sedan komma ut på andra sidan. 

Hälften av alla äktenskap slutar i skilsmässa, så du är inte ensam om det. 

Försök hitta stöd från vänner eller släktingar. Eller fortsätt att gå själv till Familjerådgivningen, en kurator på vårdcentralen eller en diakon i Svenska kyrkan. 

Den allra värsta tiden psykologiskt när sådant här händer brukar vara i tre månader.
  • nihka
    Gkpt skrev 2026-01-04 12:40:22 följande:
    konstiga köp och mer Hej, jag har varit med en tjej nu gifta i 10 år och har 2 barn. Jag är 48 och hon 42 .Vi träffades första gång 2005 och va tillsammans några år , sen vi separerade och hon hittade mig igen 2014. Sista halv år vi har haft kommunikation problem . Men de som jag tycker är konstigt är att hon har börjat tag bort tatueringar, göra massa köp av kläder och sexiga underkläder som hon gömmer. Och alt de efter sommaren som hon va med barnen i Grekland hos hennes syra i nästan 2 månader och sen vi va tillsammans 2 veckor På semester. När vi kom hem hon sa att hon är inte lycklig och vill separera. Och då började alt de här med inköp. Jag bad henne vi ska träffa en familje rådgivare för att hitta en lösning. Vi åkte en gång tillsammans och 1 gång jag själv. Hon vägrade komma igen. Jag älskar henne jättemycket och vill inte tag en paus . Känner mig jätte stressat av all de här. Jag kan inte förstå meningen hur alt de här kopplas ihop . Hon sa att hon
    Egentligen spelar det ingen roll varför hon köper och gömmer sexiga underkläder. Det kan vara för att hon har träffat någon och det kan vara för att hon har vaknat upp och startat en relation med sig själv och gör sig sexig/fin för sig själv.

Det som är avgörande är att hon är färdig med dig när hon säger att hon inte är lycklig med dig och vill separera.

Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (?=?)
    Gkpt skrev 2026-01-04 13:35:17 följande:
    När hon var borta nästan två månader??
  • Gkpt
    Anonym (?=?) skrev 2026-01-04 18:57:05 följande:
    När hon var borta nästan två månader??
    På sommaren , hon va ledig och va i Grekland med barnen och hennes syra Och hennes barn. Tror inte att hon har träffat nån där.
  • Gkpt
    Anonym (Diana) skrev 2026-01-04 16:14:42 följande:
    Då förstår jag att du är tveksam. Ett annat alternativ är att hon kan ha testat att rega sig på någon dejtingsate tex Tinder. För att se hennes attraktionskraft och se om hon kan lämna dig och då sett att hon fått svar och därmed tänkt att hon kanske kommer ta steget att vara otrogen på riktigt och därmed gömmer de nya underkläderna.
    Jag har Köp förut underkläder till henne när vi hade de bra men hon har aldrig använt dom. Och på sexet jag frågade om vi kan prova nåt annat men hon ville inte . Jag fattar inte varför hon vill prova andra grejer
  • Anonym (?=?)
    Gkpt skrev 2026-01-04 19:49:54 följande:
    På sommaren , hon va ledig och va i Grekland med barnen och hennes syra Och hennes barn. Tror inte att hon har träffat nån där.
    Obegripligt naivt.
  • Anonym (Lee)

Hon kan ha blivit uppvaktad av män i Grekland och då börjat fundera på om hon faktiskt hellre skulle vilja vara fri och inte i en relation. Hon behöver inte ha varit otrogen. 

Svar på tråden konstiga köp och mer