• Lineeyes

Testar svagt 15dpo (bim+1)

Hej! 

har tagit en massa tester och på alla ser jag ett svagt, svagt streck! 

nu på dpo15 eller bim+1 borde man ju se en bra mycket tydligare linje? men nej? 

någon som har erfarenhet av detta? 

hur gick det sen? lagga gärna upp bilder på hur era test såg ut.. 

symtom:
    -Molande värk till och från
    -Hög och stängd tapp. 
    -Rikliga vattniga flytningar. 

• Svar på tråden Testar svagt 15dpo (bim+1)
  • Juno89

Jag ser definitivt ett svagt streck ☺️ Ägget kan ha fäst senare än du tror. Mitt tips är att vänta två dagar och ta ett nytt test. Om de blivit starkare så går det åt rätt håll. Lycka till!

• Lineeyes
    Juno89 skrev 2026-01-04 21:01:14 följande:

Jag ser definitivt ett svagt streck ☺️ Ägget kan ha fäst senare än du tror. Mitt tips är att vänta två dagar och ta ett nytt test. Om de blivit starkare så går det åt rätt håll. Lycka till!

ja det finns ju där men frågan är ju bara om det ens är möjligt att det är en frisk graviditet med dom där svaga linjerna? aldrig fått så svagt innan :/ alla är dock tagna på eftermiddage eller kvällen men eftersom dessa test mäter från 10mlu/ml så borde det inte spela någon roll när man dessutom passerat bim? 
    senast jag hade sex var den 20:e december (cd13)på min beräknade ägglossningsdag, sen hade vi inte sex förrens 27-28 december (cd20-21) och känns inte jätte troligt att ägglossning var så sen.
    den 24:e december hade jag rosa flytningar så möjligtvis att ägglossning var då kanske, men tycker fortfarande testen borde var starkare 

• Lineeyes

Här är testet 2 min efter jag doppat det och sen en bild när det har torkat.. 

• Juno89
    Lineeyes skrev 2026-01-04 22:11:41 följande:

Här är testet 2 min efter jag doppat det och sen en bild när det har torkat.. 

Det ser inte ut att bli starkare. Jag beklagar Rynkar på näsan
  • Lineeyes
    Juno89 skrev 2026-01-05 14:29:32 följande:
    Det ser inte ut att bli starkare. Jag beklagar Rynkar på näsan

Det är inte ett nytt test utan samma som i inlägget bara andra bilder 🙈 inte tagit några mer test nu utan avvaktar ett par dagar o ser om jag börjar blöda. 

mina flytningar har ökat iallafall, har massa flytningar?Molvärken fortsätter och illamående till och från, är på cd29 idag och dpo15? min cykel brukar vara på 24-26 dagar men nu är vi uppe i 29 dagar. 

• Juno89
    Lineeyes skrev 2026-01-05 15:28:05 följande:

Det är inte ett nytt test utan samma som i inlägget bara andra bilder 🙈 inte tagit några mer test nu utan avvaktar ett par dagar o ser om jag börjar blöda. 

mina flytningar har ökat iallafall, har massa flytningar?Molvärken fortsätter och illamående till och från, är på cd29 idag och dpo15? min cykel brukar vara på 24-26 dagar men nu är vi uppe i 29 dagar. 

Då finns det gott om hopp! Testa igen imorgon så har det förhoppningsvis blivit starkare ✊️
  • Lineeyes

Mitt senaste test! Strecket är där och något starkare men inte jätte mycket? 

Svar på tråden Testar svagt 15dpo (bim+1)