Anonym (Tindra) skrev 2026-01-09 06:44:56 följande:
Jadu, UngGubbeinorr, det här inlägget blir ett talande exempel för att det ÄR svårt att hitta en bra man som klarar basala krav som inte innebär att hota och förnedra kvinnor. Såna som du kommer aldrig nära mej. Tyvärr dock att många män våldtar och utnyttjar ekonomiskt och socialt utsatta medsystrar. Det gör att många kvinnor tappar lusten till män över lag och känner uppgivenhet. Bättre att bo och skaffa barn självständigt kanske, tänker många och några går den vägen. Men TS det finns bra män. Det gör det! Men fortsätt ställa dina högst rimliga krav på hygien och god kommunikation etc. Ställ också lägre krav på dej själv, för att matcha upp :) Behåll mannen du har eller leta nytt. Men nöj dej inte!
Nu snöt du ut en åsikt ur din egen fantasi. Titta på kvinnors klagomål kring dejting, de väljer gång på gång killen som knullar henne bara för att sedan dumpa som en sur disktrasa och dra vidare till nästa och nästa. De är skickliga på det, har troligen rätt starka drag av psykopati (som delvis är genetiskt). Det är en sort som utåt är mycket sociala, beslutsamma och "kan ta ett rum", på ytan rätt attraktiva egenskaper. Gissa hur genen överlevt historiens gång..
Jag är tvärt om den som kämpade med dejting i 6 år tills jag helt enkelt gav upp. Men många kvinnor jag mötte såg mig bara som ett äventyr på en lite exotisk plats, en "rebound" eller egoboost. Surprise, även kvinnor knullar för njutning och inte förhållande, de vill bara känna att hon kan gå vidare utan konsekvenser. Välkommen och blev det bara en kort fling, så var jag bara tacksam för den korta tid jag fick och sorterar in henne som ett ljuvt minne. Dumpat har jag också, men då har det handlat om alkoholism (somliga är bra på att dölja det), kaos som hos Morran å Tobias, farliga ex hon inte helt brutit med osv.. Men aldrig någonsin gått in i något med intentionen att knulla sedan dumpa, som du just anklagar mig för, utifrån din fantasi, aldrig.
Det jag svarade på, var en gift man du anklagade för att vara en incel, nåt du alltså återigen snöt ur fantasin.