• Semlisen

Sexleksak till man

Jag har länge haft ett intresse för sexleksaker och nu skulle jag vilja introducera min nya kille till denna härliga värld. 
    Det är snart hans födelsedag och min tanke är att jag ska köpa någon leksak till honom i present. Så söker tips på de bästa leksakerna för män! 
    Gärna något som går bra att använda både tillsammans och på egen hand.
    Vad rekommenderar ni?

• Svar på tråden Sexleksak till man
  • Sara 634

Vi brukar använda en prostatavibrator på min kille och det älskar han

• Anonym (Bananen)

En Tenga Flip, en "lösmus" som känns väldigt äkta, och har dessutom olika starka och rytmiska vibrationer. Om en Satisfyer kan konkurrera ut mannen i sängen så är Tenga Flip åt andra hållet.

Han kan hålla den medan du leker med din Satisfyer, eller så kan du hålla i den åt honom, göra runkrörelser etc.

Hur som helst så har båda en hand fri att smeka och leka.

Mmm, skönt...

• Anonym (Greta)

Beror ju på vad han gillar. Min kille ÄLSKAR när jag peggar honom med strap-on. Vi har flera olika dildos som vi använder till det och till mig förståss. Vi har även en dubbeldildo som vi använder tillsammans. Sen har han lösvaginor också. Vi har även funderat på sexdockor.

• Meddelande borttaget
  • Semlisen
    Anonym (Greta) skrev 2026-01-07 20:13:04 följande:

Beror ju på vad han gillar. Min kille ÄLSKAR när jag peggar honom med strap-on. Vi har flera olika dildos som vi använder till det och till mig förståss. Vi har även en dubbeldildo som vi använder tillsammans. Sen har han lösvaginor också. Vi har även funderat på sexdockor.

Vart har du/ni köpt ert strap-on harness? Har letat efter ett som är lite kraftigare och starkare men som inte kostar skjortan :D
  • Anonym (H)

Har du kollat runt på nätet.

• Anonym (Bananen)
    Anonym (Ge dig ditt fån) skrev 2026-01-07 20:16:02 följande:
    Uppenbar lögn av en tragisk catfish som utger sig för att vara kvinna. You're fooling nobody, din lille tvestjärtsfjolla. 
    Du tillhör den där trista kategorin som inte svarar på TS frågor och invit till samtal, utan tycker att du är duktig om du "avslöjar" någon i tråden, hånar eller klankar. Berätta istället vad du själv gillar och ogillar, det är mer givande. 
  • Dardi007skane
    Anonym (Bananen) skrev 2026-01-08 11:19:13 följande:
    Du tillhör den där trista kategorin som inte svarar på TS frågor och invit till samtal, utan tycker att du är duktig om du "avslöjar" någon i tråden, hånar eller klankar. Berätta istället vad du själv gillar och ogillar, det är mer givande. 
    Bra sagt !!!!
  • Meddelande borttaget
  • Dardi007skane
    Anonym (Äckel) skrev 2026-01-08 11:30:44 följande:
    Och det ska komma från en vidrig snuskhummer som äcklar sig mot kvinnor här och skickar könsbilder i privata mail till kvinnliga medlemmar. Försvinn.
    Hahahaha eller hur , du hade önskad det ! 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ann Ahl)
    Semlisen skrev 2026-01-07 20:20:17 följande:
    Vart har du/ni köpt ert strap-on harness? Har letat efter ett som är lite kraftigare och starkare men som inte kostar skjortan :D
    Kraftigare och starkare, än vadå? Börjar hans ringmuskel svikta..?
    Kanske ett tecken på analsex egentligen inte är så sunt för varken män eller kvinnor.
  • Anonym (Anonym)

Jag är man och skulle rekommendera någon leksak som stimulerar analen. Jag tycker själv att det är underbart att bli slickad där. Det känns extra skönt en bit in i analen, så någon leksak som ger stimulans inne i analen tror jag skulle uppskattas. Kan ju gå att kombinera med att du stimulerar hans kuk och då tror jag han kommer kunna få kraftiga utlösningar. 

• Semlisen
    Anonym (Ann Ahl) skrev 2026-01-08 20:27:00 följande:
    Kraftigare och starkare, än vadå? Börjar hans ringmuskel svikta..?
    Kanske ett tecken på analsex egentligen inte är så sunt för varken män eller kvinnor.
    Men snälla nån!? Hur lyckades du dra liknelsen mellan att efterfråga ett stadigare och mer hållbart harness till en sviktande ringmuskel? 
  • Anonym (Greta)
    Semlisen skrev 2026-01-07 20:20:17 följande:
    Det är många år sen det köptes in. Kommer inte ihåg var vi köpte det. 
Svar på tråden Sexleksak till man