Anonym (T) skrev 2026-01-08 13:10:11 följande:
Hmm, så din fru är svartsjuk för att dina kvinnliga vänner vet att du är välutrustad?
Sen skriver du ätt du är amatörmusiker, är du ute på många gig och kommer alltid dina kvinnliga vänner dit och lyssnar?
Jag får inte riktigt ihop det. Har din fru anledning att vara svartsjuk?
Jag är också tillsammans med en musiker (hobbynivå) som är med i ett par olika bandkonstellationer. Han är ute och gigar då och då, vilket jag bara tycker är kul för han älskar musiken. Ibland är jag med, ibland inte, om han exempelvis spelar på slutna tillställningar. Han ser mycket bra ut och jag kan tänka mig att kvinnorna tittar på honom. Detta rör mig inte alls då han älskar mig och visar det ofta, jag har ingen anledning att vara svartsjuk.
Jag har ingen aning om mina kvinnliga vänner känner till det. Vore märkligt om alla dom känner till det!!?
Inte så ofta dom är på plats på gigen. Det händer då och då. Mina kvinnliga vänner är också hennes vänner till stor del.
Jag älskar också musiken, och min hustru. Jag hoppas jag ser bra ut också, och jag tror att du vet säkert att många manliga musiker gillas av kvinnor.
Det kanske var en bidragande orsak till att du träffa din man?.