• Jhannis

Bonde söker fru andra sommaren 2026

Hej i kväll kl:20:00 börjar Bonde söker fru andra sommaren. Hoppas många tittar på programmet och vill diskutera deltagarna.

Inga spoilers Tack.

• Svar på tråden Bonde söker fru andra sommaren 2026
  • Jhannis

Har varit redan stora rubriker om att Anders och tjejen han valde har brutit med varann. Enligt Anders så säger han att dom inte fungerade med varann.

• Anonym (Finemang)
    Jhannis skrev 2026-02-25 23:53:56 följande:

Har varit redan stora rubriker om att Anders och tjejen han valde har brutit med varann. Enligt Anders så säger han att dom inte fungerade med varann.

Det förstod jag med en gång. Han borde valt den andra tjejen.
  • Jhannis
    Anonym (Finemang) skrev 2026-02-26 09:07:53 följande:
    Det förstod jag med en gång. Han borde valt den andra tjejen.
    Håller med dig
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-02-25 23:53:56 följande:

Ja,det var väl inte helt oväntat. Men det vart väl samma sak med tjejen han valde första gången han var med också,om jag inte minns fel.
  • Tecum
    molly50 skrev 2026-02-26 14:22:30 följande:
    Ja,det var väl inte helt oväntat. Men det vart väl samma sak med tjejen han valde första gången han var med också,om jag inte minns fel.
    Det märktes redan i programmet att det inte var helt hundra mellan dem. Att han sa sig tveka mellan dem är ett dåligt tecken men kan också vara order från produktionen för att hålla spänningen uppe. Men det var lite mellan raderna i det de sa som tydde på osäkerhet. Kändes också som at hon inte riktigt passade in.

Lätt att säga att han skulle valt Milena, hon var den perfekta matchen - på papperet! Men finns inte känslorna är det kört ändå. Jag tror de var för lika för hans smak, han vill ha lite spänning och något att utforska. Tycker mig sett det förr i programmet, bönderna vill inte ha de som är mest lika dem själva. Vilket kan vara en förklaring till att de är singlar...
     Sen vet jag inte om han gick på utseende, jag tycker att Milena är jättesnygg men rent objektivt är Ninni kanske vackrare.

Kerstin tror jag får det svårt, hennes sätt plus fixeringen vid vegetariskt lockar inte män. Kanske kan hon leta fram någon gammal miljöaktivist...

Linn och hennes kille har redan barntankar, det blir nog bra.
  • molly50
    Tecum skrev 2026-02-26 17:48:20 följande:
    Det märktes redan i programmet att det inte var helt hundra mellan dem. Att han sa sig tveka mellan dem är ett dåligt tecken men kan också vara order från produktionen för att hålla spänningen uppe. Men det var lite mellan raderna i det de sa som tydde på osäkerhet. Kändes också som at hon inte riktigt passade in.

Lätt att säga att han skulle valt Milena, hon var den perfekta matchen - på papperet! Men finns inte känslorna är det kört ändå. Jag tror de var för lika för hans smak, han vill ha lite spänning och något att utforska. Tycker mig sett det förr i programmet, bönderna vill inte ha de som är mest lika dem själva. Vilket kan vara en förklaring till att de är singlar...
     Sen vet jag inte om han gick på utseende, jag tycker att Milena är jättesnygg men rent objektivt är Ninni kanske vackrare.

Kerstin tror jag får det svårt, hennes sätt plus fixeringen vid vegetariskt lockar inte män. Kanske kan hon leta fram någon gammal miljöaktivist...

Ja,jag håller med. Deras sista dejt var ju också väldigt stel.

Ja,precis. Känslorna måste ju också finnas där.

Linn och hennes kille kändes det rätt med,på något sätt.

Kerstin får det nog svårt,ja. Dels detta med hennes vegetarianism. Men hon verkar dessutom försöka ändra på männen och vill få dem att sluta röka och snusa osv.
    Jag kan förstå att man har det som preferens,men då ska man vara ärlig om det från första början och inte bjuda in dem.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-02-26 14:22:30 följande:
    Kommer inte i håg hur det var med första gången.
  • Jhannis
    Tecum skrev 2026-02-26 17:48:20 följande:

Jag tror att det är själva upplägget från Tv 4 att det är svårt som bonde att börja älska någon på en vecka och kamerorna är i ansiktet hela tiden. 

Jag hoppas dom lägger ner andra försöket för det blir bara löjligt att försöka visa känslor i Tv och ha en massa folk som glor på paren.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-02-26 18:01:31 följande:
    Ja,jag håller med. Deras sista dejt var ju också väldigt stel.

Ja,precis. Känslorna måste ju också finnas där.

Linn och hennes kille kändes det rätt med,på något sätt.

Kerstin får det nog svårt,ja. Dels detta med hennes vegetarianism. Men hon verkar dessutom försöka ändra på männen och vill få dem att sluta röka och snusa osv.
    Jag kan förstå att man har det som preferens,men då ska man vara ärlig om det från första början och inte bjuda in dem.
    Kerstin kan väl söka till en dejtinggrupp för vegeterianer Tungan ute
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-02-26 19:28:13 följande:
    Kommer inte i håg hur det var med första gången.
    Jag har för mig att det rann ut i sanden då med. Men kan minnas fel. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-02-26 19:33:53 följande:
    Kerstin kan väl söka till en dejtinggrupp för vegeterianer Tungan ute
    Ja,precis. Glad
  • Tecum
    molly50 skrev 2026-02-26 19:38:27 följande:
    Jag har för mig att det rann ut i sanden då med. Men kan minnas fel. 
    Jo det var så. Jag minns inte tjejen men de blev ihop i programmet, fast det varade inte länge sen.
  • molly50
    Tecum skrev 2026-02-26 21:45:46 följande:
    Jo det var så. Jag minns inte tjejen men de blev ihop i programmet, fast det varade inte länge sen.
    Ja,precis. Det var så ja. Då minns jag inte helt galet,i alla fall. Glad
Svar på tråden Bonde söker fru andra sommaren 2026