• Anonym (Nylärd)

BDSM sex

Hejsan. 
    Min kille älskar BDSM sex och jag tycker också om det, ända erfarenheten är just med min nuvarande, så jag är inte helt insatt i det.
    Så då undrar jag såklart Hur kan jag göra det extra skönt för min kille? Hur tar jag kommandot under sexet? Vad tänder DU på inom BDSM?

• Svar på tråden BDSM sex
  • Anonym (Tröttsamt)

Men ge dig nån gång. Alla här fattar att du inte är någon kvinna utan bara en dog som kåtdreglar efter sexhistorier. Tröttnar du aldrig på att vara så patetisk?

Gå till en betalsida istället. Detta är inte rätt plats för ditt besatta incelkåtslag. Pys!

• Anonym (Nylärd)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2026-01-08 09:54:14 följande:

Men ge dig nån gång. Alla här fattar att du inte är någon kvinna utan bara en dog som kåtdreglar efter sexhistorier. Tröttnar du aldrig på att vara så patetisk?

Gå till en betalsida istället. Detta är inte rätt plats för ditt besatta incelkåtslag. Pys!

Ehm... Jag vet inte om det är någon som snurrar runt på forumet som du misstar mig med, men jag blev medlem idag faktiskt.
    Jag är en kvinna, 39 år, och nyfiken på bdsm eftersom jag inte riktigt kunna "leva ut" det med tidigare män.
    Det är nytt för mig och jag vill gärna tillfredsställa min nuvarande på ett "bra" sätt.
  • Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Nylärd) skrev 2026-01-08 11:11:59 följande:
    Ehm... Jag vet inte om det är någon som snurrar runt på forumet som du misstar mig med, men jag blev medlem idag faktiskt.
    Jag är en kvinna, 39 år, och nyfiken på bdsm eftersom jag inte riktigt kunna "leva ut" det med tidigare män.
    Det är nytt för mig och jag vill gärna tillfredsställa min nuvarande på ett "bra" sätt.
    Snicksnack. Du är här varenda morgon för att göda ditt inceliga sexmissbruk. Sett det i flera år nu. Du är bara tragisk, på alla sätt.
  • Anonym (Ragnar Kuling)

Det är du som är tröttsam. Istället för att svara på frågan från TS så ska du göra dig duktig och "avslöja" hen.

Om du inte gillar tråden så surfa vidare bara. Ingen kommer att sakna dig.
  • Anonym (Tröttsamt)
    Anonym (Ragnar Kuling) skrev 2026-01-08 11:27:29 följande:
    Det är du som är tröttsam. Istället för att svara på frågan från TS så ska du göra dig duktig och "avslöja" hen.

Om du inte gillar tråden så surfa vidare bara. Ingen kommer att sakna dig.
    Det är inte någon "hen" utan en han. Och du är inte välkommen här av någon kvinna på forumet. Sexmissbrukande stört creep borde gå till en terapeut istället för att sitta klistrad här dygnet runt med din porrförstörda ärthjärna. 
  • Anonym (Kalle)

Hade det varit på riktigt hade personen fattat att BDSM är ett väldigt omfattande begrepp och att de som idkar sig åt detta gör det inom visa specifika områden, knappast allomfattande. TS indikerar inte vilka områden mannen skulle vara intresserad, än mindre om han är top eller sub.
    Ergo, TS har läst om BDSM på nätet utan att förstå vad det innebär och är således fejk liksom tråden.

• Anonym (Husfrun)

Man kan ju rent hypotetiskt också tänka att TS är ny på området och inte kan svänga sig med termerna än. Uttrycker man sig minsta fel här så blir det ju kackel direkt. Synd också att alla kvinnor något utanför boxen ska stämplas som förklädda män. Kan mycket väl vara så i det här fallet, det vet ju inte jag men överlag tillåts inte kvinnor på FL gilla något utöver vanilj för då är dom förklädda person och incels. 

• L8H

Alltså, här är jag. Vill ni veta mer om mig så fråga på. Jag blev som sagt medlem idag och ja, jag är ny på området så har faktiskt ingen aning om vilka områden som finns inom bdsm och vad ni då pratar om. 
    Ledsen men, helt ärligt.
    Skit samma. Hittar inte mycket på Google om det så tänkte därför fråga här men jag skiter i det istället om man inte ens kan fråga sig fram.

• Anonym (Husfrun)

Jag är inte insatt i allt men nåt tips sitter man väl på 😊 det beror väl lite på vad din kille gillar och vad du själv gillar. Tolkade det som att du vill testa att vara lite dominant. Jag gillar att sätta ögonbindel på honom och binda ihop händerna så han inte vet vad som ska hända sen kan man ju ta sig vissa friheter. Smek, sug o rid exempelvis. Är det omvänt att han vill vara dominant så gillar jag att bli bunden och smiskad. Använder gärna lite läder/fejkläder med remmar som underkläder, finns även till låren. Har man handbojor i läder med karbinhakar då kan dom sättas fast lite var som helst vilket ger variation. Och man kommer alltid loss själv om det skulle vara. Man kan ju växla rollen, jag kan lika gärna vara dominant som undergiven. Ha lite porriga fantasier och dirty talk undertiden så kommer du nog snart på vad han lutar åt att gilla. Gillar du smisk så gillar jag inte spank-plattor och sånt så jag köpte en piska av typen niosvansad katt. Den kan användas mjukt likväl som hårt. 

• Anonym (l)
    L8H skrev 2026-01-08 14:08:24 följande:

Alltså, här är jag. Vill ni veta mer om mig så fråga på. Jag blev som sagt medlem idag och ja, jag är ny på området så har faktiskt ingen aning om vilka områden som finns inom bdsm och vad ni då pratar om. 
    Ledsen men, helt ärligt.
    Skit samma. Hittar inte mycket på Google om det så tänkte därför fråga här men jag skiter i det istället om man inte ens kan fråga sig fram.

Det finns ju hur mycket som helst? Forum inriktade på? Säkert även på engelska, poddar. Marika Smiths podd har några avsnitt på ämnet vet jag
  • Anonym (l)

Tröttnar du? Nej uppenbarligen inte.Död
  • L8H
    Anonym (Husfrun) skrev 2026-01-08 14:19:35 följande:

Jag är inte insatt i allt men nåt tips sitter man väl på 😊 det beror väl lite på vad din kille gillar och vad du själv gillar. Tolkade det som att du vill testa att vara lite dominant. Jag gillar att sätta ögonbindel på honom och binda ihop händerna så han inte vet vad som ska hända sen kan man ju ta sig vissa friheter. Smek, sug o rid exempelvis. Är det omvänt att han vill vara dominant så gillar jag att bli bunden och smiskad. Använder gärna lite läder/fejkläder med remmar som underkläder, finns även till låren. Har man handbojor i läder med karbinhakar då kan dom sättas fast lite var som helst vilket ger variation. Och man kommer alltid loss själv om det skulle vara. Man kan ju växla rollen, jag kan lika gärna vara dominant som undergiven. Ha lite porriga fantasier och dirty talk undertiden så kommer du nog snart på vad han lutar åt att gilla. Gillar du smisk så gillar jag inte spank-plattor och sånt så jag köpte en piska av typen niosvansad katt. Den kan användas mjukt likväl som hårt. 

Tack! Äntligen ett ordentligt svar. 
    Han har sagt att han tänder på när kvinnan dominerar. 
    Så jag har försökt att vara bestämd och ta kommandot typ.
    Han verkar även tycka om hårda tag, vilket jag inte har nåt emot.
    Men just termen bdsm. Jag har förstått att det är väldigt utbrett, och några termer har jag ingen aning om. 
    Vi har köpt strumpbyxor med hål i grenen och det älskar han, men hur "långt" kan man gå? Just med utklädnad. Är det liksom all-in eller bör jag börja smått? 
    Dirty-talk gillar han så jag försöker komma på olika saker att säga under sexet, men jag är som sagt väldogt ovan med detta så det känns mer som jag upprepar mig. Han älskar anal-sex med, så det kör vi ju på en hel del. 
    Men som sagt, TACK för ditt svar, jag ska kolla upp vad mer man kan införskaffa så som ögonbindel, handbojor osv.
  • Anonym (Husfrun)
    L8H skrev 2026-01-08 17:11:36 följande:

Tack! Äntligen ett ordentligt svar. 
    Han har sagt att han tänder på när kvinnan dominerar. 
    Så jag har försökt att vara bestämd och ta kommandot typ.
    Han verkar även tycka om hårda tag, vilket jag inte har nåt emot.
    Men just termen bdsm. Jag har förstått att det är väldigt utbrett, och några termer har jag ingen aning om. 
    Vi har köpt strumpbyxor med hål i grenen och det älskar han, men hur "långt" kan man gå? Just med utklädnad. Är det liksom all-in eller bör jag börja smått? 
    Dirty-talk gillar han så jag försöker komma på olika saker att säga under sexet, men jag är som sagt väldogt ovan med detta så det känns mer som jag upprepar mig. Han älskar anal-sex med, så det kör vi ju på en hel del. 
    Men som sagt, TACK för ditt svar, jag ska kolla upp vad mer man kan införskaffa så som ögonbindel, handbojor osv.

Kolla in Hunke Möller, där finns mycket fint. SHEIN har massor av kul underkläder o tillbehör. 

Det känns märkligt i början med sexprat men man vänjer sig. Du kan ju alltid börja med typ nu bestämmer jag och du ska lyda mig. Sen kan du ge honom order på sånt du tycker är skönt. Det ger sig med tiden. Att blanda in rollspel är ju inte heller fel, det faller dig nästan naturligt i sammanhanget. 

• Anonym (Kalle)
    L8H skrev 2026-01-08 14:08:24 följande:

Ledsen men, helt ärligt.

Är du TS?
  • L8H
    Anonym (Kalle) skrev 2026-01-08 20:50:30 följande:
    Är du TS?
    Yes. Det är jag som är TS.
  • vitvåisthlm

Kommunicera.. Fullt ut. Säg vad ni båda tänder på och är nyfikna på å testa er fram så blir det nog underbart i slutändan.. Skrattande

Man & Fru
Svar på tråden BDSM sex