Anonym (Husfrun) skrev 2026-01-08 14:19:35 följande:
Jag är inte insatt i allt men nåt tips sitter man väl på 😊 det beror väl lite på vad din kille gillar och vad du själv gillar. Tolkade det som att du vill testa att vara lite dominant. Jag gillar att sätta ögonbindel på honom och binda ihop händerna så han inte vet vad som ska hända sen kan man ju ta sig vissa friheter. Smek, sug o rid exempelvis. Är det omvänt att han vill vara dominant så gillar jag att bli bunden och smiskad. Använder gärna lite läder/fejkläder med remmar som underkläder, finns även till låren. Har man handbojor i läder med karbinhakar då kan dom sättas fast lite var som helst vilket ger variation. Och man kommer alltid loss själv om det skulle vara. Man kan ju växla rollen, jag kan lika gärna vara dominant som undergiven. Ha lite porriga fantasier och dirty talk undertiden så kommer du nog snart på vad han lutar åt att gilla. Gillar du smisk så gillar jag inte spank-plattor och sånt så jag köpte en piska av typen niosvansad katt. Den kan användas mjukt likväl som hårt.
Tack! Äntligen ett ordentligt svar.
Han har sagt att han tänder på när kvinnan dominerar.
Så jag har försökt att vara bestämd och ta kommandot typ.
Han verkar även tycka om hårda tag, vilket jag inte har nåt emot.
Men just termen bdsm. Jag har förstått att det är väldigt utbrett, och några termer har jag ingen aning om.
Vi har köpt strumpbyxor med hål i grenen och det älskar han, men hur "långt" kan man gå? Just med utklädnad. Är det liksom all-in eller bör jag börja smått?
Dirty-talk gillar han så jag försöker komma på olika saker att säga under sexet, men jag är som sagt väldogt ovan med detta så det känns mer som jag upprepar mig. Han älskar anal-sex med, så det kör vi ju på en hel del.
Men som sagt, TACK för ditt svar, jag ska kolla upp vad mer man kan införskaffa så som ögonbindel, handbojor osv.