38 år och gravid för tredje gången på ett halvår
Hej, behöver egentligen bara höra några solskenshistorier vid det här laget. Förlåt för långt inlägg?
Har två barn sedan innan som är 7 och 5 år. Hade inte tänkt ha fler men så blev jag oplanerat gravid i juli förra året. Käkade då medicin som en inte ska äta när
en är gravid och hade festat en hel del och fick därför PANIK pga visste inte vad vi skulle göra. Bestämde oss för att låta naturen göra sitt men det slutade i MA som sedan vägrade rubbas av en medicinsk abort, så jag fick en skrapning till slut i augusti.
Efter det hade jag ÄL efter 8 dagar och blev gravid direkt igen. Hade en liten blödning i v.7 och kom in och det visade sig vara en (jätteovanligt) ofostrig graviditet. Och den bara fortsatte. Fick en skrapning i v.10 där de tog ut ?rikligt med material??.
Bestämde oss för att gå i celibat efter det här pga helt slut. Men så hade jag ÄL igen för ett par veckor sedan (vet inte exakt när) och hade bim idag.
Haft massor väldigt tydliga graviditetssymptom och testade svagt positivt på ett ?testa tidigt?-test idag.
Nu är jag ändå skitorolig för att det inte ska bli något av det här heller. Typ, ?det var för svagt, det har nog redan avstannat??
Är det någon som lyckats få en ?tredje gången gillt?-sladdis i min ålder? Fertil är jag ju uppenbarligen men kommer inte bli utredd pga mina tidigare barn?