Anonym (Trött fru) skrev 2026-01-08 11:17:35 följande:
Efter dryga 15 års äktenskap blev jag mätt på sex . Min man ville testa allt hela tiden och det blev för mycket. Jag tröttnade för en enkel snabbis blev plötsligt ett krav om sexiga strumpor , en dildo, lite olja, lite si och lite så och plötsligt hade 2 timmar gått och jag var totalt osugen och less.
Det jag saknade var back to basic. Håll käften och knulla mig bara . Inget finess. Inget extra. Bara sex.
Det gick så långt med allt extra att jag allvarligt funderade på om han blev kåt på allt extra och inte på mig. Jag kände mig så osexig och så totalt osynlig.
Jag skrek efter att få bli kysst och smekt för min skull och längtade efter att han skulle vara kåt på just MIG men det var helt borta..
Det var så äckligt.
Jag älskar att leka i sängen och testa saker men det måste också få plats att njuta av enbart en naken kropp och att ha sex för att man är tänd på varandra. Sex av kärlek och attraktion helt enkelt. Leken kan vara en krydda , inte huvudattraktionen.
Ja, man vill ju inte tvingas bli någon sorts cirkusartist. Bra att du säger ifrån. Kinks och varianter ska ju vara kryddor, inte vräkas på.
Hoppas att du hittar sätt att hantera honom. Visa honom vad du längtar efter - kanske att se varandra djupt i ögonen bara, låta själarna träffas och inte bara könen. Med mer vanilj blir varianterna mer spännande.