• Anonym (AA)

Rädd för orgasm?

Jag misstänker att min fru är rädd för att få orgasm. Tror inte hon skulle erkänna det om jag frågade. Vet inte om det är för att hon är rädd för att tappa kontrollen eller om hon inte gillar sig själv när hon kommer, typ att hon inte vill omedvetet skrika eller stöna för högt. Är det någon annan som känner igen sig? Själv vill jag fördröja min orgasm i det längsta, så på så vis försöker även jag undvika orgasmen i det längsta, men jag vill ju komma i slutänden. Känner ni igen er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rädd för orgasm?
  • Anonym (RJ)

Ja du RJ, är du gift nu också? Som vanligt när du startar trådar har alternativen inget med trådstarten att göra, ingenting är relaterat till varför "din fru" skulle vara rädd att få orgasm. Trevlig helg på dig.

• Anonym (AA)
    Anonym (RJ) skrev 2026-01-09 17:52:57 följande:

Ja du RJ, är du gift nu också? Som vanligt när du startar trådar har alternativen inget med trådstarten att göra, ingenting är relaterat till varför "din fru" skulle vara rädd att få orgasm. Trevlig helg på dig.

Refererar du till dig själv? Tänker att min fru nog skulle rösta på Kvinna Inte komma alls. Frågeställningen kanske inte var den bästa, men jag ville se om det var vanligt bland oss att undvika orgasm, både bland kvinnor och män.
Svar på tråden Rädd för orgasm?