Är relationen över?
Är relationen över?
Jag har levt i en relation över 9 år och vi har haft det stormigt mellan varven men alltid känt att det funnits ett band mellan oss.
Vi har haft ett bra sexliv och utforskat mycket.
Jag är undergiven och han dominant så vi klaffade som två pusselbitar.
Mycket sex, långa samtal och liknande intressen.
För 8 månader sedan förändrades något ( vet inte vad ) för mig hade inget hänt och inget jag kan komma på som inträffade eller skulle påverka relationen negativt.
När jag rörde honom drog han sig undan och han var mycket borta då jag ifrågasatte om han hade en annan ( Han reagerade med ilska)
Blev helt förkrossad och grät mycket när han inte tittade på mig och än idag ser han mig inte i ögonen som innan.
Hans intresse för sex försvann och hans dominerande sida försvann helt.
Han kom plötsligt med ursäkter som tex 'jag är trött ' eller en gång drog han sig undan kraftigt när jag rörde vid honom.
Det som är jobbigt är även att han slutade prata med mig.
Helt plötsligt verkar det som vi inte har några gemensamma intressen eller vårt sexliv ändrades kraftigt.
Det har tagit hårt på mig och med tiden har även jag stängt av och dragit mig undan.
Flera gånger har han vänt mig på mage när vi haft sex utan att knappt röra vid mig.
Även om jag berättat att det sårar mig och jag blir ledsen fortsatte han göra så.
Är det dags att lämna ?
Vad beror allt på?
Har han varit med någon annan?
Är tufft att släppa taget vill veta vad som hände med mitt förhållandet.