• Anonym (Nyfike)

Lite hårdare sex.. nybörjare!

Jag och killen har varit tillsammans i några år, vi jar börjat utforska lite saker och upptäckt mer och mer. 

Han verkar gilla att vara sub, men jag vet inte riktigt hur jag ska vara dominant? 

Hab älskar när jag sitter på hans ansikte så han inte kan röra sig. 
    Men ställer sig tveksam till att bli bunden, är osäker på om han vill det. 

Han tycker om när jag är hårdhänt, styr. Drar i hans hår, river honom under sex osv. 

Råkade bita honom, vilket fått igång han rejält. Nu vill han gärna bli biten. 

Han har fört på tal om att han kan tänka sig få en örfil med.. 

Detta är nytt för mig. Jag vill dominera och bestämma. 

Men hur gör jag? 

Vi är som sagt nya på detta. 

Tips och idéer? 

• Svar på tråden Lite hårdare sex.. nybörjare!
  • lindamedkatten123
    Anonym (Nyfike) skrev 2026-01-11 08:54:44 följande:
    Lite hårdare sex.. nybörjare!

Jag och killen har varit tillsammans i några år, vi jar börjat utforska lite saker och upptäckt mer och mer. 

Han verkar gilla att vara sub, men jag vet inte riktigt hur jag ska vara dominant? 

Hab älskar när jag sitter på hans ansikte så han inte kan röra sig. 
    Men ställer sig tveksam till att bli bunden, är osäker på om han vill det. 

Han tycker om när jag är hårdhänt, styr. Drar i hans hår, river honom under sex osv. 

Råkade bita honom, vilket fått igång han rejält. Nu vill han gärna bli biten. 

Han har fört på tal om att han kan tänka sig få en örfil med.. 

Detta är nytt för mig. Jag vill dominera och bestämma. 

Men hur gör jag? 

Vi är som sagt nya på detta. 

Tips och idéer? 

Prova kyskhetsbur på honom. Jag tycker det är väldigt kul. Man kan börja med kortare perioder. Några timmar eller en dag. Under den tiden får han inte komma, utan allt fokus är på din njutning. Han får använda sina andra tillgångar istället för penis. 

Min kille har buren på alltid nu, även på jobbet och så vidare. Sover med den etc. En ständig påminnelse att jag äger hans kuk. Det gör honom väldigt upphetsad och jag älskar att känna makten. Men det kräver träning och att man är noga med hygienen. 

Det är lite annorlunda för oss också eftersom han är cuckold, så det är en del av en dynamik där jag ligger ned andra killar medan han är trogen mot mig. Det kan jag förresten också rekommendera, men det är verkligen inte för alla. Men kyskhetsbur kan man leka med ändå, det behöver inte ha med cuckolding att göra. De flesta som använder är nog monogama skulle jag tro.
  • Anonym (KarlAlexanderMaja)

Du startar en liknande tråd för några dagar sedan och avslöjas som fejk. Nu har du försökt täppa till de luckor du fick feedback på, bra jobbat. Men du skriver så identiskt så man ser det är du igen.

• Anonym (Nyfike)
    Anonym (KarlAlexanderMaja) skrev 2026-01-11 12:12:56 följande:

Du startar en liknande tråd för några dagar sedan och avslöjas som fejk. Nu har du försökt täppa till de luckor du fick feedback på, bra jobbat. Men du skriver så identiskt så man ser det är du igen.

Tror du blandar ihop mig med någon annannnu? 

Inte skrivit i detta forum på flera år. 

Men finns de liknande trådar ska jag kolla dem 👌
  • Tobben
    lindamedkatten123 skrev 2026-01-11 10:49:41 följande:
    Prova kyskhetsbur på honom. Jag tycker det är väldigt kul. Man kan börja med kortare perioder. Några timmar eller en dag. Under den tiden får han inte komma, utan allt fokus är på din njutning. Han får använda sina andra tillgångar istället för penis. 

Min kille har buren på alltid nu, även på jobbet och så vidare. Sover med den etc. En ständig påminnelse att jag äger hans kuk. Det gör honom väldigt upphetsad och jag älskar att känna makten. Men det kräver träning och att man är noga med hygienen. 

Det är lite annorlunda för oss också eftersom han är cuckold, så det är en del av en dynamik där jag ligger ned andra killar medan han är trogen mot mig. Det kan jag förresten också rekommendera, men det är verkligen inte för alla. Men kyskhetsbur kan man leka med ändå, det behöver inte ha med cuckolding att göra. De flesta som använder är nog monogama skulle jag tro.
    Kyskhetsbur är en bra ingångsport till många roliga varianter, så alla tjejer som vill testa att vara dominanta kan börja där. 😀
  • Semlisen

Det bästa du kan göra är ju att ta den här konversationen med din partner. 
    Du måste ta reda på vad det är han tycker om och vad han går igång på.

Vill han bli nedvärderad?
    Tycker han om smärta?
    Fysiska övertag? 
    Rollspel?
    Disciplin? 
    Breath play? 
    Orgasmkontroll/kyskhetslekar? 
    CBT?

Be honom att prata om sina fantasier så att du får en tydligare bild av vad det är han vill ha och jobba där efter.

Svar på tråden Lite hårdare sex.. nybörjare!