• Anonym (Suga)

Älskar att suga av men min min räcker inte till.

Hej!

Jag har haft flertal relationer innan och har sugit av mina ex ofta. Jag gillar det helt enkelt.

Men, med min nuvarande är det svårt. Min mun räcker inte till, jag kan inte gapa och ta in hela för den är för stor. Jag har en lite mindre mun och mina tidigare män har inte varit såhäe välutrustade. 

Jag slickar, leker med den, och suger runt hälften men får inte in mer, (har deepthroatat exen). Jag runkar såklart också då jag inte kommer ner hela vägen. 

Mannen säger att det är tillräckligt, men min känsla säger att det inte är nog.

finns det fler som har samma problem? Och hur löser ni det?

• Svar på tråden Älskar att suga av men min min räcker inte till.
  • Anonym (Suga)
    Anonym (Suga) skrev 2026-01-11 11:00:47 följande:

Hej!

Jag har haft flertal relationer innan och har sugit av mina ex ofta. Jag gillar det helt enkelt.

Men, med min nuvarande är det svårt. Min mun räcker inte till, jag kan inte gapa och ta in hela för den är för stor. Jag har en lite mindre mun och mina tidigare män har inte varit såhäe välutrustade. 

Jag slickar, leker med den, och suger runt hälften men får inte in mer, (har deepthroatat exen). Jag runkar såklart också då jag inte kommer ner hela vägen. 

Men min mun räcker inte till ska det stå i rubriken. 

• Anonym (Fjong)

Vilket helvete du måste ha.

• Anonym (M.)

Du får ju acceptera att det är som det är. Han säger ju själv att det är ok, så acceptera det. 

• Anonym (J)

Jag är kille och har samma problem med de flesta tjejer som du beskriver. 
    Är man modell större är man van vid att en avsugning är på det sättet. Jag njuter alltid oavsett, det är jag säker på att din man också gör.
    Klarar du att få honom att komma med munne?

• Anonym (Suga)

Det är sällan jag håller på så länge eftersom vi brukar göra det mestadels i förspelet. Men ja, det har hänt att han kommit. Ibland gillar han själv att köra på i slutet och vill att jag lägger mig på sängen så han får komma på mig osv. Så vi har hittat vår grej. Men efteesom Jag vet vad viktigt de var för exet att få avsugningar så tror jag att han tänker samma. Fast de kanske inte ens är så.  

• Man 78

Alla killar kan in komma av avsugningar heller. Har han uttryckt önskemål om det eller sagt att han kommit av oralt tidigare?

• Anonym (J)
    Anonym (Suga) skrev 2026-01-11 12:21:03 följande:

Det är sällan jag håller på så länge eftersom vi brukar göra det mestadels i förspelet. Men ja, det har hänt att han kommit. Ibland gillar han själv att köra på i slutet och vill att jag lägger mig på sängen så han får komma på mig osv. Så vi har hittat vår grej. Men efteesom Jag vet vad viktigt de var för exet att få avsugningar så tror jag att han tänker samma. Fast de kanske inte ens är så.  

Det är nog väldigt olika hur viktigt det är.
    Men som sagt?är man stor är man van vid att det är svårt och jobbigt för tjejen att suga.
    Ett tips som jag älskar är att ta ett fast grepp med båda händerna och sug på toppen samtidigt som du runkar med båda händerna.
  • Tobben
    Anonym (Suga) skrev 2026-01-11 11:00:47 följande:

Hej!

Kan du tänka dig att träna upp dig så du klarar mer? Med kontinuerligt övande brukar det gå att förbättra förmågan. Men det kräver att ni båda är villiga att öva.
  • der Herr

Om han ändå kommer av att du suger honom så finns det väl inget problem? 
    Visst, deep throat kan vara skönt, men egentligen är det ju i första ollonet som ska bearbetas - med läppar och tunga framförallt. Och det verkar du ju kunna ändå. :) 

• Anonym (Mini-munnen)
    Tobben skrev 2026-01-11 12:32:19 följande:
    Kan du tänka dig att träna upp dig så du klarar mer? Med kontinuerligt övande brukar det gå att förbättra förmågan. Men det kräver att ni båda är villiga att öva.
    Spelar ingen roll hur mycket man övar om munnen är för liten, finns ju en gräns för hur stort man kan gapa. Jag har ingen gag-reflex och kan lätt ta en kuk djupt ner i halsen. Men är han för grov för att ta sig förbi tänderna hjälper det inte ändå. 
Svar på tråden Älskar att suga av men min min räcker inte till.