• Anonym (Hubbe)

Hur kändes det att se?

Med respekt för att denna tråd inte passar alla. 

Hur kändes det första gången då såg någon annan komma i din fru/flickvän?

• Svar på tråden Hur kändes det att se?
  • Anonym

Lite som att det vore en fråga för ett familjeinriktat forum tyckte jag.

• Ztiff2

Just komma i henne eller allmänt att någon har sex med en flickvän? 

• Anonym (Hubbe)
    Ztiff2 skrev 2026-01-11 18:39:58 följande:

Just komma i henne eller allmänt att någon har sex med en flickvän? 

Främst det första men även det andra. 
  • Ztiff2

Min tjej ligger med andra ibland och jag får bilder på det, det är min njutning och inget med förnedring att göra :) jag älskar att se henne njuta och unnar henne sexualitet :) 

• Anonym (?)
    Anonym (Hubbe) skrev 2026-01-11 16:11:48 följande:
    Hur kändes det att se?

Med respekt för att denna tråd inte passar alla. 

Hur kändes det första gången då såg någon annan komma i din fru/flickvän?

Just det vet jag inte men det var häftigt att binda min man och sen låta en en främling knulla honom hårt i röven. 
  • Anonym (Closetcase)
    Ztiff2 skrev 2026-01-11 20:08:25 följande:

Min tjej ligger med andra ibland och jag får bilder på det, det är min njutning och inget med förnedring att göra :) jag älskar att se henne njuta och unnar henne sexualitet :) 

Nonsens. Att se sin tjej njuta av sex kan man lika bra göra med sig själv som sexpartner. Bara att öppna ögonen och se sin tjej njuta helt enkelt, eller skaffa speglar i sovrummet om man vill se fler detaljer.

Det där är bara ett töntigt svepskäl för garderobshomosar som inte vågar erkänna sanningen för sig själva. Det närmaste de vågar komma vad de egentligen vill ha är att titta på när frugan ligger med dessa män. Kom ut istället och utnyttja inte din fru för dina egna hemliga begär.
  • Ztiff2
    Anonym (Closetcase) skrev 2026-01-11 20:14:40 följande:
    Nonsens. Att se sin tjej njuta av sex kan man lika bra göra med sig själv som sexpartner. Bara att öppna ögonen och se sin tjej njuta helt enkelt, eller skaffa speglar i sovrummet om man vill se fler detaljer.

Det där är bara ett töntigt svepskäl för garderobshomosar som inte vågar erkänna sanningen för sig själva. Det närmaste de vågar komma vad de egentligen vill ha är att titta på när frugan ligger med dessa män. Kom ut istället och utnyttja inte din fru för dina egna hemliga begär.
    Tack för din klimatsmarta kommentar, den flög inte direkt. 
  • Anonym (Closetcase)
    Ztiff2 skrev 2026-01-11 21:06:40 följande:
    Tack för din klimatsmarta kommentar, den flög inte direkt. 
    Jo, rakt in i din förnekande lilla hjärna. Sanningen är tuff ibland.
Svar på tråden Hur kändes det att se?