Såå ... om jag skiter i knipövningarna ...
... vad händer då? Kommer det att sluta m framfall och operation?
Mvh kvinna 54år, m mkt slapp bäckenbottenmuskulatur
... vad händer då? Kommer det att sluta m framfall och operation?
Mvh kvinna 54år, m mkt slapp bäckenbottenmuskulatur
Eller om ni som bara vill slakta och håna mig iaf intr svarar alls, så jag slipper tro att jag faktiskt fått ett svar. Om ni är övertygade om att jag trollar så vinner ni ju inget på att skriva i tråden; det är väl det riktiga troll vill? Att tråden ska fortsätta med en massa argt argumenterande? Så varför i så fall mata trollet?
PS min signatur skulle vara framfall? Inte framkalla? Jävla autokorrekt ... Och jäval skitdag; allt gåt ju fel idag 😔
Förmodligen en spöktråd återigen men-
Min kvinna, fött tre barn vaginalt varav minst två i storlek med en rejäl julskinka, Hon säger sig ha tränat sin muskulatur i bäckenbotten sedan dess. När hon kommer så dras hela Musse ihop och hon klarar knappt att jag är i henne
Jag köper hennes känsla men ... har inte alls märkt av den.
Hur kan det vara sådan skillnad?
Min kvinna, fött tre barn vaginalt varav minst två i storlek med en rejäl julskinka, Hon säger sig ha tränat sin muskulatur i bäckenbotten sedan dess. När hon kommer så dras hela Musse ihop och hon klarar knappt att jag är i henne
PS min signatur skulle vara framfall? Inte framkalla? Jävla autokorrekt ... Och jäval skitdag; allt gåt ju fel idag 😔

I mitt fall ja, men jag hade även en förlossningsskada som gjorde knipövningar omöjliga innan operationen jag nyligen gjort. Helt sjukt att kunna knipa igen. Har gått många år utan att det fungerat.