• Anonym (Frustrerad)

Min partner kommer för fort

Vi har ett stort problem. Min partner kommer alldeles för fort. Antingen nästan direkt när han tränger in i mig, annars tidigare än så. Det kan räcka med att vi hånglar och inte ens är avklädda. Han tar hand om sig själv varje dag för att bli mindre känslig, men han blir så jäkla upphetsad att det är kört varje gång det hettar till lite. Efter flera år längtar jag bara efter ett hårt och intensivt ligg. Finns det något man kan göra åt problemet? Han hade det inte såhär i tidigare relationer så det verkar bara vara med mig. 

• Svar på tråden Min partner kommer för fort
  • Anonym (Frustrerad)

Ingen som har något tips alls? Är så less över vårt sexliv att jag funderar på att lämna vår för övrigt fantastiska relation.

• Anonym (Veritas)

Hur blir det om det finns tex alkohol med i bilden? Hur ofta har ni sex? Blir super svårt att ge tips utan mer info. Det första jag tänker på att är alkohol, att hångla och ta på varandra ofta ofta ofta. Dra ner på porr. 

• Anonym (Kåta)

Du är helt enkelt för het. 

• Anonym (Man)

Ge honom ett handjobb någon timme innan ni ska mysa. Det är förmodligen effektivare än att han själv "lättar på trycket".

• Hellishen

1. Om han har såpass stora problem så har det troligtvis varit likadant i alla hans relationer
    2. Har ni testat bedövningskräm? Kondom?
    3. Är han ung och kan köra igen efter en stund? Går det lika fort igen då? 

Svar på tråden Min partner kommer för fort