• Anonym (Pappret)

Ta sig mellan säng och toalett efter klimax?

Det tar emot att fråga, men: Hur gör ni efter sex, när en manlig partner kommit i en, för att förflytta er mellan säng och toalett utan att droppa eller kladda ner?

Vi har inte haft många partners innan varandra och har helt enkelt framarbetat ett system där vi alltid har papper i närheten när vi ska ha sex. När vi är färdiga tar jag en bit papper innan han förflyttar sig och liksom? täpper till, innan jag klumpigt tar mig till toaletten för att hantera och rengöra. 

Har ni andra metoder? Bryr ni er inte om att det rinner eller kladdar i sängen? Känns som en så självklar sak för alla andra att att det blir riktigt jobbigt att fråga?

• Svar på tråden Ta sig mellan säng och toalett efter klimax?
  • sallsann

Gör som många andra, täpper till med papper och finns det inte i närheten så får karln springa och hämta. Sen går jag och kissar och försöker ?tömma ut? alltihop.

• Anonym (!)

Vi har några handdukar i en garderob. När vi är klara lägger hon en handduk mellan låren, det tar hand om läckaget. Dessutom kan vi ligga kvar och mysa och ingen behöver kliva upp Cool

• Anonym (m)

De personerna som tummar ned på alla inlägg kan väl skriva då vad som skulle vara en bättre lösning att ta hand om sperman.

• Anonym (Ikea babyhanddukar)

Har som regel Ikeas små vita babyhanddukar lättillgängliga för avtorkning efteråt. Jag har aldrig brytt mig direkt utan somnar oftast när vi myser efteråt. Kan inte heller kissa direkt efteråt då alla muskler liksom "fastnar" och det är omöjligt. 

• Anonym (olle)

Avslutar för det mesta bakifrån, då får hon det på ryggen sen torkar jag av henne.

• Anonym (P. North)

Finns ju alltid något i närheten som går att använda, tshirt, kalsonger eller dylikt om man inte hinner eller orkar planera inför sexet, och skulle det komma en skvätt i sängen så gör väl det knappast något, värre med soffan isåfall men som sagt, något klädesplagg fungerar utmärkt. 

• Fjäril kär
    Anonym (m) skrev 2026-01-13 23:09:20 följande:

De personerna som tummar ned på alla inlägg kan väl skriva då vad som skulle vara en bättre lösning att ta hand om sperman.

Gissar att förslaget skulle bli att inte ha sex alls
    ..
  • Man 78
    Fjäril kär skrev 2026-01-14 10:13:55 följande:
    Gissar att förslaget skulle bli att inte ha sex alls
    ..
    Ja eller i alla fall inte vara så osmaklig så man diskuterar sånt på ett forum 
  • Fjäril kär
    Man 78 skrev 2026-01-14 10:34:30 följande:
    Om du kallar detta osmakligt undrar jag under vilken sten du varit? 
  • Anonym (Johanna)
    Man 78 skrev 2026-01-14 10:34:30 följande:
    Frågan ligger under kategorin sex,vad förväntar du dig att se annars i denna kategori?  
  • Anonym (!)

Otroligt att ett sådant naturligt "problem" Kan vara så känsligt. Jag har aldrig någonsin sett så många tummar ner i en tråd. Och som någon skrev - kom med egna förslag istället.
    Under alla år med olika kvinnor har detta aldrig varit något problem, någonsin.
    Skulle det bli någon fläck? So what?

• Man 78
    Anonym (Johanna) skrev 2026-01-14 10:43:35 följande:
    Frågan ligger under kategorin sex,vad förväntar du dig att se annars i denna kategori?  
    Ursäkta om du missförstod, jag var ironisk i min kommentar 
  • Man 78
    Fjäril kär skrev 2026-01-14 10:42:01 följande:
    Om du kallar detta osmakligt undrar jag under vilken sten du varit? 
    Ursäkta till dig också, jag var som sagt ironisk men det är kanske inte det enklaste i text. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2026-01-14 06:22:22 följande:

Han får skicka rent

Det är ett bra alternativ. 😊
  • Tobben
    Anonym (H) skrev 2026-01-14 06:22:22 följande:

Han får skicka rent

Klart bästa lösningen!
Svar på tråden Ta sig mellan säng och toalett efter klimax?