• Anonym (Styv Hard)

Spotta eller låta bli spottad på fixxx

Vet inte hur valigt det är.
    Men låter niber partner spotta på fittan för att slicka eller när den ska in ryp olla klittan upprepade ggr som förspel.

Eller ber ni han självmant göra det?

Jag har inte gjort det men fått frågan om jag kan tänka mig göra det, känns inte fel men annorlund då det är mer saliv

Har dock inga problem med kroppsvätskor från kvinnan, typ pussy juice när man slickar eller fingrar.

• Svar på tråden Spotta eller låta bli spottad på fixxx
  • Anonym (R)

Nej, får inte personen som jag har sex med mig tillräckligt våt ska inget in ;) Jobba hårdare 

Anonym (Styv Hard) skrev 2026-01-14 13:52:18 följande:
    Spotta eller låta bli spottad på fixxx

Vet inte hur valigt det är.
    Men låter niber partner spotta på fittan för att slicka eller när den ska in ryp olla klittan upprepade ggr som förspel.

Eller ber ni han självmant göra det?

Jag har inte gjort det men fått frågan om jag kan tänka mig göra det, känns inte fel men annorlund då det är mer saliv

Har dock inga problem med kroppsvätskor från kvinnan, typ pussy juice när man slickar eller fingrar.

• Anonym (f)

Tar 100 ggr hellre mer glidmedel men om en kvinna tänder på det så är jag inte att döma. Problemet är när män förutsätter att kvinnan är ok med det. För spotta på någons könsdelar känns inte så trevligt för många av oss. Mer glidmedel åt folket om det behövs.

• Anonym (Usch)

Nej, fan heller. Skulle bli fruktansvärt avtänd och äcklad.

• Anonym (Styv Hard)
    Anonym (f) skrev 2026-01-14 16:29:17 följande:

Tar 100 ggr hellre mer glidmedel men om en kvinna tänder på det så är jag inte att döma. Problemet är när män förutsätter att kvinnan är ok med det. För spotta på någons könsdelar känns inte så trevligt för många av oss. Mer glidmedel åt folket om det behövs.

Har du någon produkt att rekommendera förut dom på apoteket?
Svar på tråden Spotta eller låta bli spottad på fixxx