Irriterande med folk som jämför sig med andra bantare (ozempic)
Är det bara jag som irritetar mig på folk som använder dessa medicinska preparat likt ozempic, mounjaro etc och jämför sig med andra som försöker gå ner i vikt?
De tycker att de lika duktiga och säger oftast de kämpar lika hårt. Nej det gör ni inte för det är fan så mycket enklare om man inte har suget efter mat hela tiden som oss andra. Eller så skriver de bara hur mycket de gått ner och hur de tränar, men håller tyst om deras viktminskningmedicin.
"varför bryr du dig" kommer folk skriva, jo för att jag gör det, det är inte kul när man kämpar med hungern själv och folk skriver hur mycket de gått ner, och sen glada hejjarop hur otroligt duktiga de är.
Sorry men jag tycker inte det. Inte om man slipper hungerkänslorna för det är den tuffa biten när man går ner.
Sen missunnar jag inte dessa, och bryr mig noll om man stod för att man faktiskt blivit hjälpt av medicinen, och inget annat. "man går inte ner av medicinen, det är jag som jobbat mig till detta" säger dom då.
för att de måste ju träna så de inte tappar muskler, och äta viss mängd protein!! halledudane då så jobbigt.