• Andypandycoolman

Jag skapade ett gratis verktyg för att hjälpa till med planering av föräldraledighet

Hejsan!

Hoppas detta är okej för moderatorer. 

Jag är relativt nybliven förälder och tyckte det va så jäkla krångligt kring hur man ska tänka med sin föräldraledighet. 

Till vardags jobbar jag som utvecklare och har gjort i några år, så jag tänkte att jag skulle ta fram ett verktyg för mig själv.

När det började se bra ut så tänkte jag att detta kanske är något andra vill ha och jag kunde inte direkt hitta något liknande någon annanstans. Så jag har skapat en hemsida där jag försökt göra ett verktyg som ska hjälpa föräldrar att planera sin föräldraledighet. 

Lite grejer jag planerar att göra härnäst:

Låta en mata in om man planerar fler barn, hur man bäst gör för att skydda sin SGI osv. 

Ingen inloggning krävs, ingen information lagras utan allt är helt gratis, därför hoppas jag det är okej för admins. 

I framtiden kommer kanske annonser förekomma på sidan för att täcka kostnaderna för att ha sidan uppe, beroende på hur trafikerad den blir.

Länk till sidan där här: https://www.dagspusslet.se/ 

Jag tar gärna emot feedback och förbättringsförslag, är en del att göra en sån här grej själv så kan säkert ha missat en del detaljer.

Allt gott! 

• Svar på tråden Jag skapade ett gratis verktyg för att hjälpa till med planering av föräldraledighet
Svar på tråden Jag skapade ett gratis verktyg för att hjälpa till med planering av föräldraledighet