• Anonym (Emi_45)

Så tröttsamt, inget seriöst

Alltså helt ärligt nu, jag har varit singel i 5 månader ungefär, jag kommer från ett väldigt destruktivt förhållande, missförstå mig inte nu, men det har liksom varit normala killar, allt från läkare, militärer till  ?högt uppsatta? tjänstemän som då börjar direkt ?du är så snygg så hade flugit på dig? eller: ?vill du ses ikväll? Tänkte om du är sugen, jag har verkligen försökt få till det länge nu? och för mig har det aldrig varit något sådant jag är ute efter, som nu det senaste, jag har inte ens skickat något snuskigt eller olämpligt, och jag känner mig så ledsen att det är såhär, att ingen kille vill ha en vanlig normal konversation eller en vanlig dejt. Och hur många tjejer sitter dom inte och skickar sådant till? Och JA det har varit lite dejting appar bland annat, men det känns som det är samma överallt, även om man skriver vad man söker och är ute efter. Varför? (Skickar inga bilder eller sådant, blir bara lite ledsen att alla ser en som ett objekt)
  • Svar på tråden Så tröttsamt, inget seriöst
  • Anonym (Jeanette)

Med all respekt men du kanske fortfarande inte bearbetat ditt senaste förhållande tillräckligt mycket så du helt enkelt dras till fel killar pga det..  

Backa undan lite och se över vilka killar du drar till dig, vilka egenskaper du egentligen borde prioritera bättre och sätt upp gränser och krav betydligt högre än du tror att du gör.  

• Eurydike 87

Ett skydd mot oseriösa typer är att vara svinjobbig (i deras ögon). Att ta det i sin egen takt och känna efter ordentligt, då tröttnar de oseriösa och man kan vaska fram guldkornen.

• Anonym (Hundägare)

Du verkar dra till sig psykopater eller narcissister? Sänk ribban om du vill ha en trogen man! Ta någon som ha haft det kämpigt i livet och inte umgås konstant med andra människor.. ? Tyvärr finns det ju nackdelar med en sådan person med.. men den kommer förmodligen vara dig trogen, inte prata om saker man inte borde göra på första dejten osv. 

• Anonym (Självrannsakan)

Du måste rannsaka dig själv här. Det låter som att du lägger upp sexiga bilder på dig själv om männen reagerar på detta viset. Allt i dina bilder och profiltext skickar ut signaler så se till att det är seriösa signaler. 

Svar på tråden Så tröttsamt, inget seriöst